® € M © 0
|
Foto's zien er erg vet uit is hier in de buurt ook een mooie camping ?
|
|
|
JCS
|
(geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) Die boot...!!! (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Koenani
|
jah hij is idd een beetje klein
|
|
|
Emiel
|
was nog niet eens de grootste boot die er lag, echt bizar!
@kiterz we zaten met zn 2en op een camping daar 500meter vandaan voor 13euro per nacht
|
|
|
STASI
|
He, die boot heb ik eerder gezien! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
STASI
|
Ik was zelf met mijn eigen boot gegaan.
|
|
|
boardergirltjuh
|
Hyeres is toooppp! Alleen niet als er ook daar een hittegolf is.. Namelijk géén wind..
|
|
|
koen-tjeee
|
Is 2 dagen niet wat weinig op een totale week? Of was je dr met andere redenen ipv om (alleen) te kiten?
|
|
|
|
airpower
Geen avatar
|
Nice pics man Ik ben hier trouwens nieuw, en ik vindt dat dit echt een Super forum is
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben hier trouwens nieuw, en ik vindt dat dit echt een Super forum is Welkom
|
|
|
NIELZZZZ
|
vette pics en leuk bootje ja om mee te beginnen (shame_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hey Emiel,
Weet je de naam nog van die camping (website zou helemaal gunstig zijn). Is de spot een beetje oke?
|
|
|
Wouter
|
Damn Emiel, Je bent wer hard aan het hakken geweest daaro. Super bezig kerel!
|
|
|
|
sjembek
|
@ Emiel,
Was jij nou niet vandaag @ Lido in Almere?
|
|
|
Emiel
|
@Emiel hehe.. naam van de camping was presque ile de giens. Wil wel zeggen dat het in hoogseizoen bizar druk moet zijn daar naar de verhalen en je dan dus niet daar moet zijn maar nu top!
@koen me vriendin was geslaagd en wou een weekje weg naar het strand dus kiten stod voor mij wel op 1 maar veel windzekere spots zijn er niet op deze rijafstand dnek ik.
@leipeshit ja
|
|
|
KITE ANGEL
|
Hee Emilio wat een superpica's weer haha lekker rustig daar zeg ziet er echt top uit en idd ook een vette boot dat word die van mij niet hahaha moet ik nog 100 jaar sparen hahaha (grinnik_kitesmiley) Feliciteer Suus voor mij en ik spreek je snel weer tijgerrrrrrr GRTZ Eddy
|
|
|
|
Leuk hoor al die boten maar ik zie liever die aktie foto's!!
|
|
|