Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Jooooooooooow net 1 dag terug van vakantie, en kan weer meteen knallen op Kessie............ Was weer een good old zuiden windje met een waterig zonnetje en knallen met 9 en 12 meter David, Andy S., Bart, En nog een zootje meer wat ik niet van naam ken en nog een deel oosterburen. En zelfs onze Good Old Limbo Master WimT heeft ons nog eens vereerd met een bezoekje Was weer gezellie. P.S. Dave die BLKL zag er een paar keer goed uit joh
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Shit ik zat de hele middag en avond in een verschrikkelijk saaie cursus. :'( Dit weekend iemand naar Kessie of zee????
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He dave,
Leuk die BLKL, maar wees je wel voorzichtig (.... met de Bandit 9)?
Hoe was de Bandit Dos-testdag?
|
|
|
diesel oo7
|
@sjokweef inderdaad gisteren een heerlijke middag gehad bedankt voor de complimenten over de BLKL die trick geeft je zo een heerlijk gevoel jij had er gisteren ook weer een paar zeer hoge en mooie jumps tussen zitten @limbo jammer dat je er niet bij was gisteren was perfect voor je 11m bandit heb je hem al kunnen testen ondertussen? voorzichtig met de kite ben ik altijd met men eigen soms iets minder maak je geen zorgen je krijgt een bandit 9m die nog in top staat is als het van het weekend genoeg waait ga ik naar scheveningen daar is het Nederlands kampioenschap en de bandit dos te testen @iedereen omdat ik het niveau de laatste tijd op onze homespot naar een hoger niveau zie gaan lijkt het me wel eens een leuk idee om een film te maken over de limbocrew kom maar op met jullie ideen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Gaat iemand zaterdag naar de kust bv. Neeltje-J, B-dam of O-voorne?
|
|
|
(R)Ikke
|
Wie weet, maar ik kan echt niet bij iemand in de auto zitten die nu met Fone vaart. En dan ook nog een ex-flysurfer
Ook ik heb mijn grenzen
gniffel gniffel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Rikkie, Alles goed met jou? Ik proef iets van jaloezie in jouw reactie....... Als ik in een goede bui ben, mag jij mijn Bandit vasthouden bij het oplaten
|
|
|
diesel oo7
|
zaterdag naar scheveningen zoals het er nu naar uit ziet er is nederlands kampioenschap en de bandit dos testen zoals het er nu naar uit ziet zal de limbo crew met een aantal mensen er zijn geintereseerden kunnen altijd mee @rikkie als je zoveel gekite had dan posts hier op het forum mag je tegen de limbo father ingaan(dus niet) greetings
|
|
|
diesel oo7
|
nog iemand kessie vanmiddag?
|
|
|
Parkie
|
nog iemand kessie vanmiddag?
Was eigenlijk van plan om naar zee te gaan vandaag, maar als ik naar buiten kijk en zie een zonnetje en wind denk ik dat ik hier blijf...... Dus Dave, rond de middag ben ik er ook wel denk ik
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Graag wil ik effe het volgende kwihjt:
@shohweef: leuk met jou kennis gemaakt te hebben @ shokweef: leuke pica's @ diesel: fijn dat je het voor een oude man opneemt @ diesel: wat is zo'n F-one toch heeeeeeeeerlijk @ diesel: ik ken iemand, die op de kunstacademie zit en daar veel werkt met media. Ik zal hem eens vragen....
zaterdag: Kessenich of zee???????
|
|
|
Basjuh
|
Limbopapa.........Zullen we naar oostvoorne rijden? Witte? Rik? Danny? wie nog meer. Scheveningen zie ik niet zo zitten..........
Groetjes............morgen heb ik ook vrij en maandag ook. Wanneer iemand dan ook nog gaat lees ik het wel.
Bassiebas
|
|
|
(R)Ikke
|
@rikkie als je zoveel gekite had dan posts hier op het forum mag je tegen de limbo father ingaan(dus niet) greetings Ooooooooooooooo...................die doet pijn hoor!!!!
|
|
|
(R)Ikke
|
Hallo Rikkie, Alles goed met jou? Ik proef iets van jaloezie in jouw reactie....... Als ik in een goede bui ben, mag jij mijn Bandit vasthouden bij het oplaten Met mij wel alles goed hoor Loek, Jaloers?? nee hoor. Er is maar 1 goed merk en dat is slingshot.......TOCH??? Maar ik laat hem met veel plezier op
|
|
|
(R)Ikke
|
JONGENS, ga eens werk zoeken, jullie hebben veel te veel tijd
Stelletje limburgse slettebakken
Kijk dat is nou jaloers
|
|
|
(R)Ikke
|
Limbopapa.........Zullen we naar oostvoorne rijden? Witte? Rik? Danny? wie nog meer. Scheveningen zie ik niet zo zitten..........
Groetjes............morgen heb ik ook vrij en maandag ook. Wanneer iemand dan ook nog gaat lees ik het wel.
Bassiebas
Scheveningen sucks, daar komen alleen mensen die denken dat ze kunnen kite. Je weet wel die gasten die in die blaadjes staan. Maar, ik zou het best plesant vinden om weer een keer te kiten. Als ik het nog kan. En als ik het niet meer kan dan kan ik altijd nog de kite van loek oplaten
|
|
|
Parkie
|
@rikkie als je zoveel gekite had dan posts hier op het forum mag je tegen de limbo father ingaan(dus niet) greetings Nu zie ik ook hoe hij aan zoveel posts komt.......... (binnen 5 minuten 4x wat ook in 1 kon) Ben ik blij dat ik mijn naam met een C schrijf
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@david: neem je telefoon 's op @bassiebas: wordt naar alle waarschijnlijkheid morgen slufter, oostvoorne sowieso niet (te lui) ik hoor het allemaal wel....
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@diesel: zie net dat NK niet doorgaat, weet niet wat je f-one testdag doet, maar gezamenlijk slufteren of kessie bij genoeg wind is mss wel leuk.
|
|
|
thedude
Geen avatar
|
Yo Danny alles best maar op die sloot die jullie Kessie noemen ga ik liever niet varen. we gaan toch naar de Slufter?
|
|
|
Basjuh
|
er gaan wat maatjes uit Delft naar Oostvoorne. Rikkie belde net en wij gaan naar Oostvoorne met Louk (hij weet het alleen nog niet). Dus Danny. Niet lang lullen en met ons mee naar Oostvoorne.....
Witte en de rest? wat zijn de plannen?
|
|
|
thedude
Geen avatar
|
Oostvoorne vind ik ook goed Henny, maar dan neem ik wel mijn nordic walking stokken mee
|
|
|
Basjuh
|
Henny is Danny?
|
|
|