hmmm, k heb diesel er in levende lijve over aangesproken, en mij is duidelijk hoe het eea zich heeft voorgedaan
potverdrie, progressie on the spot.
verder vanmiddag lekker geknald met eerst n shock 9, toen een Core GT 12 (prima vliegertje, goeie lift, draait wat aan de tragere kant), toen de Rhino 08 12mtr van ons aller WimT (helemaal niks mee mis, goeie lift, de bar is duidelijk een 'wimt'-product en doet wat'ie moet doen), kortom, een heerlijk middagje ravotten op het water, met bijna alleen maar bekende koppies. top!
ik kom morgen en zondag (bij niet al te gortig weer) met de kidz ff controleren of jullie je allemaal aan de regeltjes houden, je kent het wel:
niet te hoog vliegen (dikke boete)
na elk half uur een kwartier rust
geen shorties (tis tenslotte geen feestdag ofzo)
erg streng ben ik op ontblote vrouwen die kiters masseren en vruchtendrank uitdelen: uit den boze.
verder dient na 2 keer een half uur kiten, de kiter op te rotten: hij kan immers niet te veel fun hebben.
verder kan het misschien mogelijk zijn, dat ik zelf de watertemperatuur controleer, liefst doe ik dit door met een plank en doek van 3 mtr hoogte een plons te maken (is een prima methode)
nou....ehhhh.....snaveltjes toe en lekker dromen strakkies