balletje

sjembek

Antwoord #25 Februari 09, 2008, 03:25:23
edit2Rapporteer  
Je heb verstand van kites?
Vandaar dat je een fluid gekocht heb!
Geloof me pleur eerst die kite in de kliko en ga voor een echte kite!!!
Eersteklas rommel.

Ik heb m niet gekocht haha.. hij is zegmaar gedoneerd aan mij Wink  loser

En het is trouwens (voor het geld á € 599 compleet) best een leuk ding hoor.
Vanwaar dit (voor)oordeel? Heb je hem getest?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26 Februari 09, 2008, 03:28:12
edit2Rapporteer  
gasten kalm aan en zit mekaar hier niet zo af te branden. Als je voor het eerst zo'n pulleybargebeuren voor je neus hebt is het ook niet 1.2.3 te duiden allemaal.
Woet voor mij ben i.i.g welkom om zoveel te kiten als je maar wilt en waarmee en hoe je maar wilt.
Het is mij tot nu toe opgevallen hoe complex de hele kite toestand in elkaar zit en we zitten hier niet om elkaar examens af te leggen, maar om te helpen.
Alleen bepaalde technische principes staan niet open voor discussie dus heeft het geen zin om ruzie over te maken. Verder is het allemaal een kwestie van smaak en stijl, vaar lekker zoals je zelf wilt.
cu on the water,
Rudo
Tim!

Antwoord #27 Februari 09, 2008, 04:57:52
edit2Rapporteer  
@ El Rudo:
helemaal met eens!

Aan de rest:
kanker niet zo op elkaar, maar probeer een ander iets bij te brengen.
avi

Geen avatar

Antwoord #28 Mei 28, 2008, 00:59:21
edit2Rapporteer  
Waarom zo'n balletje gebruiken?
Dat is toch heleaal niet nodig?
Ik vind 't 't beste om alles zo simpel mogelijk te houden. Een c-kite (denk aan een torch( 07heb ik) raven vegas of fuel 05 06 07 08 of 09) Zonder al dat gedoe erop. ingesteld zodat je 't zo min moglijk moet stellen (pro style) en 't water op! geen gedoe met balletjes en gekke vormen in je kite. lijkt allemaall heel leuk maar uiteindeiljk winnen de meeste pro's ook met c-kites. Als je zo'n kite bent die alleen maar heen en wer wil varen en geen trucjes doen, dan zou ik gewoon een bow/sle kopen met een stopperballtetje en al dat gedoe!
mja dat is ieder ze eigen keus.
Morres

Antwoord #29 Mei 28, 2008, 02:25:05
edit2Rapporteer  
topic is 3 maanden oud avi
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.