Jay
Geen avatar
|
Gaan er toevallig morgen (dinsdag) nog mensen naar brouwersdam kiten??
Morgen waait het niet Maurice, vanmiddag was het wel heftig, een volle 8bft. met uitschieters naar bija 10 bft. notabene met zonneschijn! Was weer lekker heftig!!
|
|
|
Kitemen
|
Dat heb ik helaas gemist! Ik rijd morgen door naar de slufter, daar staan een paar knoopjes meer..
|
|
|
Kevin
|
Wie weet of ''De Strandtent'' in 2009 op dezelfde plek terug komt op De Brouwersdam? De strandtent komt niet meer terug want 1 - Hij is afgebrandt 2 - Hij pas niet meer op het stukje zeeland want dan spoelt die weg. Als die toch komt dan komt die in de bocht bij Renesse. Nu ben ik tijdje niet op de dam geweest maar heb van de locals niet gehoord dat ie wel zo komen. Da's erg jammer, De Strandtent was de afgelopen jaren op die plek toch wel erg leuk, het was een fantastische tijd. Waar moeten al die kiters in de zomer dan een hapje en een drankje doen? Er zal toch wel iets voor in de plaats komen zeker? In iedergeval niet aan de zeeland kant want er is bijna geen zeeland strant meer dus ook ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen allemaal! Ik weet dat de buuren van ons Natural High met iets groots bezig zijn want ze zijn weg bij de kous en gaan in het midden van de Dam hun eigen Kiteschool verder zetten met mogelijk ook een Restauratie erbij. Maar ik weet niet in hoevere dit doorgaat en wanneeer dit gereed is. Het is en blijft jammer dat "De Strantent" weg is want daar was het altijd gezellig leuke feestjes af en toe en lekkere broodjes kroket Later
|
|
|
kitehans
Geen avatar
|
Ik ga naar de Brdam op vrijdag 23 maar ben daar pas vaaf 13.00 h ofzo. Ga m'n nieuwe 6je (cabrinha SB-IDS) eens uitproberen. Morgen kan je me zeker herkennen aan m'n bevroren kloten !
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Zijn er mensen die morgen rond uurtje of 12/13.00 op brouwersdam zijn ?
|
|
|
hans
|
is brouwersdam met z / zo goed te doen dan?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Bedankt hans foutje van mij, had iets te enhousiast geen rekening met de richting gehouden.
Dan word het toch slufter.
Wil graag vroeg gaan maar vrees na een avond stappen dat het pas in de middag zal worden.
|
|
|
Kevin
|
is brouwersdam met z / zo goed te doen dan?
Denk dat je al wel begrepen had dat Z/Zo een No-Go is op de brouwersdam das keihard aflandig pas vanaf 225 graden is de wind op de dam goed.
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Zondag rond de middag iemand present op brouwersdam?
Als het wil waaien wel Kobrin, dan zijn wij rond 13:30 daar. Maar ik heb weinig vertrouwen in de wind...Misschien maandag??
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Maandag moet ik in de namiddag werken, in de voormiddag kan ik eventueel wel. De wind wil dd niet echt meer mee spelen
|
|
|
Nicolas
|
Ik ga mss ... ik twijfel tussen Oostvoorne/Slufter of de dam De wind ziet er nu goed uit ...
|
|
|
Bart VR
|
Twijfel nog tussen Brouwerdam en Vrouwenpolder, maar zal op 1 van deze 2 plaatsen tussen 13 en 14 u zijn. Ga eerst effe kijken op Vrouwenpolder, als daar niks te zien valt rij ik door tot Brouwersdam.
|
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Het was niet echt de moeite op vrouwenpolder vandaag Morgenochtend Br. Dam dan maar?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het was vandaag ook niet de moeite op de Brouwersdam! Ik kon net varen met mijn 13m maar hoogte lopen was er niet bij.
|
|
|
Nicolas
|
Dan zal het vandaag ook niets zijn
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Dimitri, maak je niet zo druk jongen... En laat ik je een tip geven als 15 jarige schooljongen: dingen zijn altijd anders dan ze lijken.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Dimitri, maak je niet zo druk jongen... En laat ik je een tip geven als 15 jarige schooljongen: dingen zijn altijd anders dan ze lijken. Laat het tip geven maar aan mij over. sommige mensen kan je maar beter de rug toe keren, sommige mensen zijn net als een eigewijze hond hardleers. SLOTJE!!!!!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Hopelijk verdwijnt je humeur met het komen van nieuwe wind. Jouw tekst bevat geen boze woorden, maar komt wel onvriendelijk over. Relax jongen
|
|
|
Nicolas
|
ziet er wel weer goed uit de forecast, maar ja voor hoelang
|
|
|
Kevin
|
@Dimitri maak je niet zo druk joh en niks Slotje op dit topic dit topic is voor de echte kitesurfers man!!!!!!! Later
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
@Dimitri maak je niet zo druk joh en niks Slotje op dit topic dit topic is voor de echte kitesurfers man!!!!!!! Later Maatje van jouw Kevin?
|
|
|