Volgens mij gaat er bij iedereen wat kriebelen van binnen. Als een klein kind op kerst ochtend zo blij dat men wordt van een beetje wind, geweldig gewoon,
33-40 knopen Noorden wind=vol aanlandig op damesakker. is dat wel lekker varen?lijkt mij niet. of zijn jullie locals die net iets meer weten dan ik....
33-40 knopen Noorden wind=vol aanlandig op damesakker. is dat wel lekker varen?lijkt mij niet. of zijn jullie locals die net iets meer weten dan ik....
En zelfs al meer dan dat, in de vlagen naar de 10bft op windguru. Als het blijft zoals het staat is Woensdag een betere optie. en veiliger.
Deze middag daar gestaan met mn 8je, was gewoon te veel wind en ben dan maar een warme koffie gaan drinken en terug naar huis gereden. Donderdag lijkt me veiliger.
was rond 2 uur op vrouwenpolder. Nou er was niet eens een klein stukje strand over om je kite op te laten! Echt dat hele stuk strand helemaal onder water!!! Was oook niemand bezig dus ben maar naar de brouwersdam gereden. Ook alles onder water en op zee echt mega golven man! en daar hebben we met een man of 5 gestaan. En met z'n 2 en door gevaren tot 18 uur!! Top dagie dus~!