Snowboarden of kitesurfen (beginnersvragen)

ireen00

Geen avatar

Antwoord #25 September 08, 2012, 13:38:25
edit2Rapporteer  
Hey! K ben zelf snowboardinstructor en ben dit jaar ook begonnen met kiten omdat k.super graag wil.gaan snowkiten (misschien komende winter in noorwegen...) Ik zou zegfen, begin zkr met kiten en combineer t later met snowboarden!

Xx
Alwin

Geen avatar

Antwoord #26 September 08, 2012, 14:27:42
edit2Rapporteer  
Grappig om van die combi te horen. Leuk filmpje ook! Ziet er wel gruwelijk uit!

Mirns werd genoemd als plek om het te leren. Is dit beter dan strand Horst?
En maakt het nog uit of je naar een erkende school gaat of niet?
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #27 September 08, 2012, 15:34:20
edit2Rapporteer  
Grappig om van die combi te horen. Leuk filmpje ook! Ziet er wel gruwelijk uit!

Mirns werd genoemd als plek om het te leren. Is dit beter dan strand Horst?
En maakt het nog uit of je naar een erkende school gaat of niet?

Mirns is de ideale plek om te leren. In de zomer is het water op de plekken waar je lest precies goed qau diepte zodat je nog prima kan staan maar je zelf niet pijn valt als je even achter de kite aan gaat.

Een goede school op Mirns is http://antixsports.com/ Ik zou als ik jou was daar door de weeks een lesje boeken. In het weekend kan het druk zijn maar is het ook nog wel te doen.

Ook zou ik als ik jou was als je er echt mee wilt beginnen nu zsm een les boeken. Hopelijk heb je het dan voor de winter onder de knie en dan kan je eventueel verder gaan met snowkiten als je niet het water op gaat.
Alwin

Geen avatar

Antwoord #28 September 09, 2012, 11:21:17
edit2Rapporteer  
Oke, thnx voor de tip dan! Ik ben er inmiddels eigenlijk ook wel uit dat ik het gewoon ga doen! En als antixsport in Mirns een goede school op een goede plek is dan rijden we wel net wat verder! Ben erg benieuwd.

De tip om er direct mee te beginnen kreeg ik ook al via een privebericht. Het liefst zou ik dat ook doen, maar ik zit helaas met een blessure die nog wel ff nodig heeft om te herstellen. Dus ik denk dat het dan in april wordt in het nieuwe seizoen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.