Gasten, het heeft toch geen zin om die blokken weg te halen....Er stond eerst een slagboom, die werd weggehaald en een paar dagen later een paar betonblokken....Als we daarmee gaan gallen dan staat er misschien wel volgende week een hek en kunnen we er helemaal niet meer in! Als die gasten lastig willen doen, dan sluiten ze het strand gewoon helemaal. Ik heb wel wat (creatieve) ideetjes: bv 's zomers iets van een pendelbusje ofzo, die vent die daar normaal in die container zit zal ook wel een busje kunnen besturen dit is misschien een ideetje voor de gemeente....We kunnen allemaal een vouwfietsje kopen, klinkt idioot maar toch ook weer niet, ik heb wel begrepen dat ze een fietspad aan willen leggen, je zou dan ook met je skateboardje of je skates daarheen kunnen rollen.... En anders toch lopen...Het is niks, zeker 's winters, maar als het vloed is is het echt wel te doen.... Misschien valt er ook wel wat met de gemeente te regelen dat ze daar een container ofzo neerzetten, waar je je spullen in kan achterlaten en je je kan omkleden....Dan komt het sociale vanzelf wel.
Ik heb zelf een grote kitebag waar m'n board, twee kites en de rest inpassen en dan is het denk ik 10 min lopen....Dat heb ik er echt wel voor over, en je hebt de spot voor je alleen....Always look on the bright side!
Dat strand kunnen ze echt niet zomaar afsluiten voor het publiek!!!
Container op het strand kan je op je buik schrijven!!!!
Vele knappe koppen zitten dag en nacht in de boeken, zoekende naar een legale manier om dat autostrand weer open te krijgen(al 10 jaar!!!!!)
wat wel de oplossing is weet ik niet maarre.....
Paard en wagen in de zomermaanden sweekends word aan gewerkt!!!!
......dit word em niet!!!!
Betonblokken herinneren aan Sperrgebiet
Westvoorne - De wijze waarop het Autostrand van Oostvoorne is afgesloten, moet zo snel mogelijk worden veranderd. De betonnen afzetting die is geplaatst na het kapotrijden van de houten slagboom blokkeert de toegang dusdanig, dat ook de hulpverleningsdiensten er niet langskunnen. De zaak werd gisteravond aangekaart door raadslid Jan Gorzeman van Gemeentebelangen, die sprak van een 'Sperrgebiet', herinnerend aan de Duitse afsluiting van Voorne.
Geen tank kan er meer langs, beaamde brugemeester Henk Krijgsman, die heeft toegezegd zo snel mogelijk met allerlei instanties rond de tafel te gaan om de zaak recht te zetten. "Ik zal de kritiek doorspelen naar de provincie, die opdrachtgever van de afsluiting is," aldus Krijgsman. De bereikbaarheid moet zijn gegarandeerd, omdat ernog altijd op het strand wordt gesport, bijvoorbeeld door kitesurfers.
Overigens vroeg Gorzeman de burgemeester ook na te gaan of de Strandweg een openbare weg is waarvan de afsluiting wettelijk goed is geregeld.
Bron:Rotterdams Dagblad, woensdag 27 oktober 2004.
Die beton blokken moeten gewoon weg!!!!
Levensgevaarlijk!!!!
Ben jij het volgende slachtoffer die te laat profesionele hulp krijgt??
....lopen vind ik niet zo erg maar dat ik niet op tijd eventuelle hulp kan krijgen wel!!!!
keb ook nog een gezin!!