|
onderaqua
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is de beun met z'n revieu en zijn nieuwe kite ???????????????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op schel het waait er trouwens vaak harder dan aan zee Denk dat je gelijk heb Frank want zo te lezen was schel beter dan wijk Hebben ze daar ook zand en golven, anders ga ik dat zo missen Nog nooit op schel geweest ??? Shame you
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
het was zeker weer lekker op schell eindelijk weer eens zoet waterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr en weinig golven mooie nieuwe kite uitgepakt wat een mooie kleur vanaf half 3 tot half 6 gevaren af en toe wat minder dan weer wat meer al met al super middag gezellig met de ouwe garde kijken naar alle kneuzen in en onder het water drukte viel mee lekker naar achteren heb je nergens last van kite bevalt goed alleen 3 weken niet gevaren dus een beetje weer inkomen heb al weer ibuprofen ingenomen want mijn schouders branden weer eens maar ja da's de leeftijd en dat komt natuurlijk door al die tricks die ik probeer uit te voeren al met al een prima start met de nieuwe kite HIER NOG EFFE EEN MOOIE FOTO VAN AL DEN MOOIE SPUL
|
|
|
dammo
Gast
|
super relaxt in schellinkhout.
|
|
|
TBK
|
Zie topic: Kites op 12 uur !
Geef je reactie !
|
|
|
Erwin
|
Weet niet of jullie dat nog weten maar maandag vloog er ook iemand bijna over de dijk heen. Omdat ze haar kite de heletijd op 12 uur liet staan. Maar het ging voornamelijk niet goed bij het oplaten.
|
|
|
mocem
|
ze??? was er dan geen echte vent om haar ff vast te houden met oplaten
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gisteren vrijdag was het een topper op wijk pier, kwam aan om half 6 de meeste mensen gingen inpakken en om 6 uur trok de wind weer lekker aan tot 20knopen +- . Gevaren tot de zon onderging Daarna nog lekker wat gegeten bij Timboektoe.
|
|
|
THEGREEN
|
Gaat er vandaag nog iemand varen op Schel? Er staat nu een stevige bries en ik zie dikke koppen op het Markermeer. Weet niet of dit zo blijft???
|
|
|
Gerard
Gast
|
De wind komt uit zuidoostelijke richting en is zwak tot matig, rond kracht 3.
Dikke koppen op het Markermeer??
|
|
|
THEGREEN
|
Ja mijn pa en broertje zijn vanochtend, half 8 al naar het water gegaan. Ik ga nu ook. Kracht 3 is het zeker niet. Ik woon echt aan het water en hier waait minimaal kracht 4.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ja mijn pa en broertje zijn vanochtend, half 8 al naar het water gegaan. Ik ga nu ook. Kracht 3 is het zeker niet. Ik woon echt aan het water en hier waait minimaal kracht 4.
@TBK: hé Frank, ga 's ff op de dijk staan en steek je windmeter de lucht in. Valt er iets te beleven?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Het lijkt hier ook af en toe wel te waaien Ik heb er voor vandaag geen vertrouwen in. Afgelopen vrijdag voorlopig weer genoeg lopen klooien in te weinig wind. Laat de herfst maar komen!
|
|
|
Langbeest
|
@ Pimp G Ik weet niet waarover je nu aan het klagen bent over afgelopen vrijdag. Iedereen heeft een mooie sessie gehad en jij loopt te klagen. Je lijkt wel een ouwe man
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het is de vraag of het lekker is op schellinkhout met Z/O wind ... de wind is dan wat aflandig vanaf de dijk ... Maar ik ga vanmiddag toch even kijken..
|
|
|
Erwin
|
Gaat er nog iemand naar edam?
|
|
|
|
THEGREEN
|
Kom net van Schellinkhout terug. Het heeft aan het begin van de ochtend goed gewaaid. Maar rond een uurtje of 10 is de wind ingezakt :-(
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iedereen heeft een mooie sessie gehad en jij loopt te klagen. Je lijkt wel een ouwe man Lijke !!! Het is een ouwe man !! Ik haal hem in iedergal niet meer in Heb trouwens die vrijdag ook lekker gevaren met een 13
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was niet veel vandaaag op Schellinkhout ergg druk met badgasten en niet veel wind ... Ik verbaas me toch echt elke keer weer over de beginnende kiters .. stond er een vlak bij de kant binnen de boeien lijn te oefenen tussen de vele zwemmers (kinderen) en als je er wat van zegt staan ze je nog raar aan te kijken ook ....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo luitjes effe mijn avontuur op edam vandaag mijn zoon wou gaan surfen en ik dacht ga effe mee de wind ging wel maar toch eigenwijs pompen tegen beter weten in na een half uur varen werd ie steeds minder en ben naar de kant gevaren waar ik met hulp van een andere kiter mijn kite op de kant wist te krijgen alles leeg laten lopen en ik zat al te denken aan de loopreis terug toen ik gered werd door 2 ook bestnemi kiters met een groot blauw bussie en warempel werd ik zo terug gebracht op plaats van vertrek nog hartelijke dank hiervoor spullen opgeruimd en auto halen en mijn zoon die 2 km verderop aan de kant lag opgehaald al met al een lekker kitedaggie in ieder geval lekker gezwommen hopen dat we aankomende week nog kunnen varen ben iedere dag lekker vroeg klaar dus roept u maar
|
|
|
Gerard
Gast
|
hopen dat we aankomende week nog kunnen varen ben iedere dag lekker vroeg klaar dus roept u maar Komende week wordt er zekerrrrrrrrr gevaren!
|
|
|