martijnc
|
even een lift regelen dan ben ik er ook
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien ben ik er ook , is medemblik geen optie trouwens of zal daar ijs liggen ?
|
|
|
martijnc
|
is het mogelijk om op zandvoort te kiten met no? dat is makkelijk te bereiken spot met no
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nee zou ik maar niet doen als je het nieuwe jaar wilt halen Dat kan met ZW t/m NW.
|
|
|
Vinni
|
Nee zou ik maar niet doen als je het nieuwe jaar wilt halen Dat kan met ZW t/m NW. Zandvoort kan mooi met NO hoor
|
|
|
martijnc
|
Naja ik blijf wel gewoon lekker thuis
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vinni vind jij dat slim dan ? Zo ervaren is Martijn ook nog niet echt en al ben je ervaren het blijft toch nog iets schuin aflandig, mocht er wat gebeuren ben je misschien je kite kwijt en dobber je op zee.
Gewoon niet doen, thuis blijven of naar ijsselmeer.
|
|
|
Retard
|
Vinni ik moet werken en vannacht naar Elgouna ltr have fun all
|
|
|
Vinni
|
Vinni vind jij dat slim dan ? Zo ervaren is Martijn ook nog niet echt en al ben je ervaren het blijft toch nog iets schuin aflandig, mocht er wat gebeuren ben je misschien je kite kwijt en dobber je op zee.
Gewoon niet doen, thuis blijven of naar ijsselmeer.
Volgens mij is NO daar gewoon side shore hoor, kijk maar op vliegerweer.nl.
|
|
|
Vinni
|
Whoeps sorry, ik zat met Scheveningen in m'n hoofd.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Whoeps sorry, ik zat met Scheveningen in m'n hoofd.
Klopt... als er ook genoeg noord in de wins zit dat is Wijk aan Zee ook een optie. Maar je hebt grote kans dat de wind te veel Oost en dus aflandig is.
|
|
|
Idefixe
|
Ik kreeg net een belletje van Vinni : Enkhuizen ligt vol ( zo'n 100m) met IJs.............
|
|
|
|
Retard
|
Ik kreeg net een belletje van Vinni : Enkhuizen ligt vol ( zo'n 100m) met IJs.............
vaag ... bij het sprookjes bos lag helemaal NIETS ! , bij het grasveldje wel .... kan het eigenlijk niet begijpen eerlijk gezegt .. heb helemaal niet zo hard gevroren of het is echt een heel dun laagje!
|
|
|
Retard
|
En anders gewoon beulen met je schep
|
|
|
Idefixe
|
Ik denk dat het hier gaat om drijfijs. Brokstukken die door de oostenwind van de afgelopen dagen vanaf het IJsselmeer richting Noordholland geblazen zijn.
|
|
|
bredo
|
Ik denk dat het hier gaat om drijfijs. Brokstukken die door de oostenwind van de afgelopen dagen vanaf het IJsselmeer richting Noordholland geblazen zijn. JA hoor jongens we zitten op de Noordpool..............
|
|
|
Vinni
|
Ja klopt, allemaal stukken ijs. Kan ook nooit in 1 nachie aan gevroren zijn. Wij zijn doorgereden naar Horst waar we nog ff lekker hebben staan knallen
|
|
|
To
|
Over 4 en half uur naar el gouna! Gellukig nieuwjaar. (1ste bericht in 2010 )
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gelukkig Nieuwjaar voor een ieder. 2e bericht dan maar. Heel veel plezier in El Gouna. Kite ze over there
|
|
|
Erwin
|
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat we maar veel mogen kiten dit jaar!
|
|
|
martijnc
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal !!
|
|
|
bredo
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal, dat we maar veel mogen kiten!!
|
|
|
|