@LaurenS
|
Jammerr,het had een mooi daggie kunnen worden.Ik ga maar ff lekker wintersportinkoopies doen met de motor ,ook leuk
|
|
|
Pimp
|
Hmmm, verwachting is NO. Misschien een pakkie brood meenemen voor onderweg en wat ponden voor aan de overkant?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand zaterdag nog Muiderberg ofzo? , eventueel misschien naar oostvoorne ?
Andijk/medemblik al ijsvrij ?
|
|
|
TBK
|
Vergeet het maar ligt nog steeds ijs en er komen weer bakken met sneeuw zeg Piet P
|
|
|
Nazar
|
muiderberg is ijsvrij
|
|
|
Nazar
|
@tim meer dan 18kn=muiderberg, anders niet
|
|
|
|
Retard
|
Goede berichten J0han ! .. net vanuit de wintersport eerst de spots gecheckt .. Lekker geskied ?
|
|
|
Idefixe
|
wel goed in de gaten houden dat ijs: vorige week waren in Friesland ook enkele spots helemaal ijsvrij die de volgende dag ( door de wind) weer helemaal vol lagen met drijfijs.... Voor zaterdag nu in ieder geval een lekker noordoosten windje voorspeld
|
|
|
HarryM
|
Schellinkhout is ijsvrij! nu de wind nog...
|
|
|
Erwin
|
Inderdaad als je de voorspellingen ziet word het alleen maar NO wind.
|
|
|
|
Erwin
|
Of als ie iets meer Oost is dan is edam ook lekker, zoals zaterdag b.v!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vrijdag nog mensen op Muiderberg of misschien IJmuiden?
|
|
|
|
Nazar
|
ik ben morgen rond 12.00 @muiderberg....als het niks is dan rij ik door naar ijmuiden.
|
|
|
martijnc
|
als het morgen waait ben ik ook op muiderberg rond 13:00
|
|
|
|
Erwin
|
Was vandaag even me nieuwe pak uitproberen toen waren er ook 2 bezig op edam..
|
|
|
|
Idefixe
|
en met west is het @ Muiderberg vooral voor aan de kant ( oplaten / landen van je vlieger) errrug tricky
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
de laatste x dat ik ben wezen kijken hebben ze de hele kop aan de westkant gesnoeit. dus denk dat het wel mee valt tom
|
|
|
360
|
West is niet goed op muiderberg. Het moet noordwest tot noordoost ( knmi-termen: windrichting > 300 graden) zijn om lekker te kiten op muiderberg!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
HJ Als het waait ben ik erbij Waarbij Heiko? IJmuiden of Muidenberg... In de middag moet ik weer in Naardenzijn om te gaan werken.
|
|
|