Emielkruisdijk
|
Morgen iemand Wijk? Ergens in de middag? Hopen op wat wind en verdwaalde golven?
|
|
|
360
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vrijdag heb ik vrij genomen ziet er top uit , wie nog meer naar Schell ?
|
|
|
|
martijnc
|
Ik ga kijken of de auto van mamsie mee ken krijgen en als dat lukt ben ik ook zeker van de partij vrijdag!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga kijken of de auto van mamsie mee ken krijgen en als dat lukt ben ik ook zeker van de partij vrijdag!!
Heb je je rijbewijs gehaald Martijn. Van harte man. Nou lekker veel bezine verrijden naar alle spots in Nederland.
|
|
|
martijnc
|
ja bedankt! 2 weken geleden afgereden.. nou hoef ik je niet meer lastig te vallen Hopen dat vrijdag lukt en anders zondag ( als het goed word )
|
|
|
Ride
|
Je kan me altijd bellen hoor als je geen vervoer hebt. Als de wind het toelaat, ben ik er zondag ook weer.
|
|
|
|
Ride
|
Ja, als het zo blijft neem ik misschien even wat uurtjes op en blijf wat langer op het water.
|
|
|
TBK
|
Vrijdag vrij en het ziet er tot nu toe goed uit Ik ben ook vrij Theo, wordt een topdag. Beetje regen maar dat mag de pret niet drukken. Waar ga je heen, Schellie of Wijk.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben vrijdag lekker vroeg klaar kom zeker naar schell JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat word spierpijn aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er goed uit voor de komende dagen ,.. Maar gaan er nog mensen vanmiddag naar schellinkhout .. Heb nachtdienst gehad even slapen ,ik ben er om een uurtje of 13.30 ..
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Denk dat we er rond 12.30 uur zijn!
Zijn er nog meer mensen die gaan?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Als ie wat wil aantrekken dan kom ik ook ff buurten op schel. Eerste sessie van het jaar!
|
|
|
|
Erwin
|
Word nog druk op schel, als de wind een beetje aantrekt kom ik ook even langs.
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Nog iemand naar Wijk als hij boven de 9m-s komt?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schell.. lekker windtje goed gepowerd met mijn 12 moest wel weer een beetje inkomen na bijna 4 maanden niet kiten... voor morgen ziet het er weer wat minder uit ,maar vrijdag gaan we weer knallen...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vrijdag lijkt het weer in te kakken volgens windzoeker en windguurtje... knmi zegt nog steeds 5 bft gelukkig.
|
|
|
mocem
|
op castricum was het helemaal ruk, 5 rakkies gevaren daarna weer lopen. Is het alweer een beetje te doen in een wetsuit op Schellinkhout?
gr marco
|
|
|
Retard
|
Er waren genoeg mensen bezig op schel in Wetsuit ! Echt een top sessie gehad ! en ook de laatste met me bandit II verkocht op naar ToRcH Vraag? * Moet ik 10 nemen 11,12 ToRcH ?? om mijn lowend van 15 ,16 knopen te dekken ???
|
|
|
Ride
|
Vrijdag lijkt het weer in te kakken volgens windzoeker en windguurtje... knmi zegt nog steeds 5 bft gelukkig.
Tja, morgen is het ook alweer flink ingekakt. Kijk het morgenochtend wel even aan of ik ga. Vrijdag ziet er nog steeds redelijk uit.
|
|
|