|
Pimp
|
Ja en releasen ho maar,met een stuurlijn achter je trapeze ,sindsdien I wear a knife
Gelukkig liepen er een paar moedige dagjesmensen op het strand en hoefde je je vel niet van de pier te schrapen.
|
|
|
Pimp
|
Ik ga minder uren werken voor hetzelfde geld.
Hebben ze nog vacatures?
|
|
|
mocem
|
ik ben al blij dat ze er 1 voor mij hadden. 50 van mijn andere collega's hebben helemaal geen baan meer. de kans is nog klein dat ze er 1 gaan vinden voor dezelfde functie.
Ik wil rond 12 uur op de spot zijn. de wind is dan volgens de voorspelling dan net 16 knopen. Ik geef de voorkeur dan aan de bunker omdat de strandtenten toch dicht zijn. Ik zal me waveboard ook voor de zekerheid meenemen voor als et net te kort is.
|
|
|
Idefixe
|
knmi actueel geeft nu wel erg veel zuid......
|
|
|
@LaurenS
|
knmi actueel geeft nu wel erg veel zuid......
Yep.185 graden is behoorlijk zuid,nog ff wachten dus.Draait wel door naar west in de loop v/d dag. 12 uur on the spot Wijk !!! Nog wel koud,brrrrrr
|
|
|
mocem
|
ik zal er ook zijn peter. waar ga je?
|
|
|
@LaurenS
|
Ff aankijken hoe zuidelijk de wind is.Heb ook wel zin in een vlak zeetje bij de pier,maar bij teveel zuid is daar ook geen donder aan...ff afwachten dus. Schell ziet er ook aardig uit qua wind ZZW 10 m/s ,uitwijkmogelijkheid
|
|
|
mocem
|
ik denk dat de wind nog wel een beetje bij draait. dan word de gevoelstemperatuur ook aangenamer denk ik
|
|
|
@LaurenS
|
@Marco Schell heeft betere papieren momenteel,temp maakt niet veel uit maar wel meer dan 20 knopen ZW,twijfel
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Ben nu op Schellinkhout, goede woei maar niemand hier :-( Ga niet in m'n eentje het water op.. Nog iemand onderweg?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag daggie Wijk gedaan met Marco(mocem). Je raadt het al ,het hele zeetje voor ons alllein . Niet koud gehad afgezien van mijn handjes,die gingen soms aan de tintel...... Verders lekkere woei,knopie of 18,19,20 met hier en daar een flinke sprong Morgen een daggie Schell denk ik,uurtje of 12 op de spot
|
|
|
|
Idefixe
|
vandaag eerste sessie van dit jaar @ Mirns gedaan. Helemaal super
|
|
|
Haring High Richardt
|
we begonnen goed. bij mij schoot me kite uit me trapeze na het oplaten en bij peter zat het depower gebeuren half in de knoop Goed bezig gasten !!!!!! vandaag eerste sessie van dit jaar @ Mirns gedaan. Helemaal super Je zit verkeerd Tom, dit is Noord holland
|
|
|
Idefixe
|
't merendeel hier zit @ west FRIESLAND toch?
|
|
|
TBK
|
Motten jullie niet is werken !
|
|
|
Idefixe
|
Yup: morgen van 8.00 tot 13.00
|
|
|
koeleman
Gast
|
Ik ga morgen ook naar Schellinkhout. Ben er rond 1-2 uur.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor Tom van die halve dagen, ik ga in het weekend wel knallen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Motten jullie niet is werken ! Als jij lig te slapen in je mandje ben ik aan het werk.
|
|
|
Lvs
|
Ben er rond 12u, @ schellinkhout
|
|
|
@LaurenS
|
Me2 @ 12 @ schell