|
|
@LaurenS
|
Morgen een daggie Wijkiki Ries, heb al soort van afgesproken met Johan.... Ltrz
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Present eindelijk de neushoorn weer uitlaten, ben er aan toe... veelste lang geleden...Bunkahhh west met zon... Gezellig Peter en Johanski zijn er ook !!! Nog meer????
|
|
|
mocem
|
Ik had vandaag me eerste werkdag. was om half 1 klaar met werken. hopen dat ik morgen ook zo vroeg weg mag. dan rij ik ook wel naar wijk toe
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen een daggie Wijkiki Ries, heb al soort van afgesproken met Johan.... Ltrz Hoe laat zijn jullie er ongeveer ???
|
|
|
mocem
|
ik hoop er voor 3uur te zijn...
|
|
|
|
|
Koeleman
|
Was inderdaad effe te fris, snel sparen voor een droogpak
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zoooo...eerste reisje zit er weer op. Morgen nog iemand op Schell te vinden of gaat iedereen naar wijkiki?
|
|
|
@LaurenS
|
Ga zomaar even kijken op Wijk.directional mee en de 12m2 ,moet lukken als die rond de 8 m/s blijft plus een ZONNETJE
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga zomaar even kijken op Wijk.directional mee en de 12m2 ,moet lukken als die rond de 8 m/s blijft plus een ZONNETJE Pier of bunker ??? Geef even een verslaggie, hoef ik niet voor Jan l..l te rijden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik moet weer werken ...Maar vandaag ziet het er goed uit . Morgen is het waarschijnlijk te hard om een beetje lekker te kunnen varen .. Ik hoop dat het Zaterdag een beetje te doen is ..weer eens lekker naar Schell. Hier het plaatje voor Zaterdag..
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Yep lekker knallen op schell ben er om 9 uur.
|
|
|
|
mocem
|
je hoef echt niet zo vroeg te komen hoor die vlagen hou je toch niet de hele dag vol. Ik ben er tussen 12 en 1. Kan niet wachten om flink door gelift te worden door de vlagen
|
|
|
Pimp
|
Net ff te kort om te kiten helaaaas. De eerste wet van Haring: "Als een Haring op het strand verschijnt, is het de wind die direct verdwijnt."
|
|
|
Retard
|
gelukkig lach je er zelf om
|
|
|