|
Langbeest
|
Lekker aan de 17 hangen Manfred
|
|
|
BaSS
|
@manrot ... heey das grappig... ik kijk altijd naar houtribdijk.. dacht dat die wat gunstiger lag.. maar dit ziet er wat beter uit inderdaad, worst case een beetje cruisen met de 17.. dank he! @Richard das in Schoorl!! gewoon spullen mee *helpt zichzelf in de auto*
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
@erwin yep met mijn wave boardje wat oefenen volgend jaar in spanje moet ik er goed op kunnen varen (heb ik mezelf als doel gesteld ) edit: broodjes zijn naar binnen gewerkt.... ik ga nu weg uit zaandam
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wind draait en wordt al wat harder op zee, mij te weinig wind voor vandaag dus zonde van dat brandstofgoud...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag ook maar overgeslagen. Hoop dat degene die geweest zijn nog een beetje lol op het water hebben gehad. Morgen ben ik er weer bij. Rond een uurtje of 9 ben ik op Schellie. Effies lekker koppie in de wind.
|
|
|
ErikFanatic
|
Hallo allemaal, Woensdag is op zee bij Scheveningen tijdens een krachtige windvlaag mijn de-powerkoord gescheurd waarna me kite vol in het windvenster kantelde en direct mijn QR en safetyleash kapot trok (was blijkbaar een explosieve kracht!!). Ben echt mega goed geholpen door iemand van surfwinkel Versusshop. Mijn kite is niet beschadigd. Echter de de-power strap en de QR chickenloop moeten worden vervangen. Dit gaat mogelijk even duren... Nu hoop ik eigenlijk morgen nog van de laatste wind te genieten (voor het echt koud gaat worden). Daarom de vraag, is er iemand die mij voor morgen een bar met lijnen kan lenen? Ik kite met een Flexifoil Hadlow ID 8m en 10m dus de 4 lijnen zijn dan gelijke lengte als ik het goed heb?Ik ben nu bij me vriendin in Heiloo... dus morgen liefst even naar Egmond aan Zee, of Wijk...? Wie maakt mij HEEEEL blij?
|
|
|
Wiel
Geen avatar
|
Weet iemand hier wat de watertemperatuur bij schellinkhout ongeveer is nu? Ik kan me voorstellen dat t wat kouder is dan zee (die nu ongeveer 14 graden zou zijn). Ik heb het keren nog niet helemaal onder de knie dus lig nog relatief veel in het water, maar als t morgen niet te hard gaat voor m'n 8m² zou ik toch nog wel een laatste keer t water op willen bij schellinkhout.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Wind viel vandaag wat tegen op schellinkhout , maar toch wel lekker gevaren met 17m Temp van zowel de lucht als het water was prima @wiel exacte temp weet ik niet, maar ik heb er helemaal in gelegenen het was niet koud. Er was al iemand in een droogpakkie , maar dat was nog niet nodig.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Er was al iemand in een droogpakkie , maar dat was nog niet nodig. Laat me raden............Bas
|
|
|
|
Wiel
Geen avatar
|
@Manrot, wel met sokken/schoentjes neem ik aan?
|
|
|
|
joosie
|
Wiel, morgen schijnt de zon, je kan schoentjes aantrekken dan heb je minder snel koude voeten maar volgens haringhappert is kou een emotie en die kan je uitzetten.... Vandaag op schel niet koud gehad, was een echte zweet sessie met al dat sinusen zo weinig wind was niet echt voorspeld Morgen dagje wijkie i.p.v. De razende bol Den helder Deze mensen hebben het ook niet koud
http://vimeo.com/77177549#at=0
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er goed uit voor morgen...stevig windtje en nog een aangename temp. Ben er morgen vanaf een uurtje of 11 op Schell.. Kon wel eens een topdagje worden...
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Hallo medekiters.
Eerste postje op het forum na al een tijdje gelezen te hebben. Heb na een aantal lessen wat zelf gestudderd op medemblik en egmond. Nu wil ik morgen verder oefenen maar voor het eerst op schell. De planning is om lekker vroeg te gaan omdat ik de drukte nog wat wil ontlopen. Nu is de vraag of er morgenochtend (09.00- 09.30) mensen zijn die even willen helpen met het oplaten van mijn kite omdat mijn vaste kitemaatje moet werken en ik deze dag niet wil laten schieten.
Groet,
Jeroen
|
|
|
Langbeest
|
Gaat we niemand naar zee ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen gewoon wijkie natuurlijk. Hallo medekiters.
Eerste postje op het forum na al een tijdje gelezen te hebben. Heb na een aantal lessen wat zelf gestudderd op medemblik en egmond. Nu wil ik morgen verder oefenen maar voor het eerst op schell. De planning is om lekker vroeg te gaan omdat ik de drukte nog wat wil ontlopen. Nu is de vraag of er morgenochtend (09.00- 09.30) mensen zijn die even willen helpen met het oplaten van mijn kite omdat mijn vaste kitemaatje moet werken en ik deze dag niet wil laten schieten.
Groet,
Jeroen
Morgen wordt geen oefendagje, wind heeft in de ochtend al vlagen van 30kn.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Hmm ik zag inderdaad dat zondag in ieder geval geen beginnersdag wordt. Ik ga in ieder geval even op schell kijken om te zien hoe het er daar uit ziet. Dan blijft de kite maar in de wagen :-(
|
|
|
|
Giertje
|
Het zal wel druk worden morgen op Schell. Denk er over om naar het paard van Marken te gaan.
|
|
|
|
|