Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Laurens, 20 jaar oud Rotterdam/Schiebroek
Spot: brouwersdam/ouddorp/oostvoorne/'s gravezande
lbezine kosten delen is altijd tjill en met elkaar rijden ook:)
|
|
|
Jeks one
|
menno roozenburg berkel en rodenrijs
slufter autostrand ouddorp (met NO)
lease rijder = bijna gratis
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Wat een toeval! Ik dacht er van de week ook aan dit topic te starten!!! Wellicht is onderstaand rijtje een mooie richting , voor de voledigheid: Naam: Jochen, 27 Lokatie: Rdam, Westzeedijk Vervoer: Geen eigen auto, soms 1 te leen. MSN: jbilderbeek@hotmail.comMail: jbilderbeek@gmail.comGSM: 06-20477462 Spot: Autostrand (voor Oostrichtingen nog alternatief aan het zoeken) Wanneer: Weekend meestal beschikbaar. Door de week soms op do. of vrij. middag. Niveau: 2 jaar bezig. basis helemaal onder de knie. Sprongen van paar meter. Tricks in de planning...:-) Gear: Naish Torch 1, 8 m2 (blauw) en 12 m2(rood). AeroII 16 m2. Jaime Pro 2005
|
|
|
Bodhi
|
Wat is er mis met global warming???
|
|
|
Lex
|
lex 15.5 zwijndrecht spot: oostvoorne
wie is er morgen? Is wel noord dus vlagerig, maar super lekker weer word het! lekker zonder schoentjes!
|
|
|
Peterkiter
|
Peter Tijssen 21 jaar Rotterdam-Ijsselmonde Spot: Autostrand, Slufter, Blokkedam
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Beetje meer info heren! Vooral ook of je een auto hebt enzo! Want we willen weten met wie we naar het strand kunnen!
Jullie maandag ook naar Oostvoorne? Ik heb waarschijnlijk vervoer terug nodig!
|
|
|
Spoon
|
Nick, 21 jaar oud Schiedam, kethel Spot: Oostvoorne autostrand 0628568177 MSN: imthesecond@hotmail.com alleen werkt mailen , belle of smsen beter want msn doe ik niet zo vaak meer aan. Gear (als je het gear kan noemen :S) Globerider Curl 12m² Fanatic easyrider (zelfbouw in de maak) Heb wel een auto maar kan daar niet in vervoeren. eventueel 1 auto vullen met mensen en andere met spullen. dan kan deze erbij met 4 mensen totaal. (oude mini) kan soms een bus lenen en weet de dag zelf of ik kan ja of nee..(flexibele school en werktijden)
|
|
|
roland
Geen avatar
|
Hallo naam; Roland leeftijd; 19 jaar woonplaats; Maasland spots; Hvh Slufter Autostrand Geen eigen auto (wel rijbewijs), soms de auto van mijn ouders. Kite haast altijd met iemand anders (zie link) en die heeft een auto v/d zaak= gratis http://groups.msn.com/kiterszuidholland
|
|
|
Jolien.
|
naam: Jolien Leeftijd: 16 Woonplaats: Ridderkerk Spots: Brouwersdam
|
|
|
Ronnie Rotonde
Gast
|
Ik heb een forum gemaakt, met een nog beetje vage link! Maar is misschien een idee, ik heb alleen niet echt goed inzicht in hoe ik de achtergrond en kleuren aanpas e.d. Als iemand het weet, moet ie t maar ff zeggen.. http://anne.messageboard.nl/25777/
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
top idee ronnie:D ga me zo gelijk even inschrijven
|
|
|
roland01
Gast
|
hallo ik heb me zojuist ingeschreven, maar volgens mij werkt het nog niet helemaal. Ik kan namelijk niet inloggen.
groeten
|
|
|
*Maximus*
|
max van pelt / 14 jaar.
rotterdam capelle aan den ijssel (oostgaarde)
tel- 0613676299
spot- oostvoorne.
|
|
|
|
Ronnie Rotonde
Gast
|
nu wel alles werkt.. ik moest em activeren, maar voorlopig kan je ook posten zonder ingelogd te zijn.. heb ik ff gedaan
|
|
|
|
*Maximus*
|
hahaha ja indrr haha
|
|
|
RonnieRotonde
|
Ja kan ook! Maar opzich kan zo'n forum wel overzichtelijk werken, maar we kijken wel joh.. je hebt gelijk dit is ook een forum. Hoe het loopt loopt het.
|
|
|
Spoon
|
ik vind toch een eigen site wel kick idee...
"The R.E.O. Kiters"
(rotterdam en omstreken)
o.i.d.
haha
|
|
|
RonnieRotonde
|
ja, leuk idd wel! ik zou zeggen.. maak maar iets toch? ben benieuwd, dat forum kan je er aan linken dan
|
|
|
wies
|
hej goed plan zeg!! wies (jaja, een vrouw achter t stuur) 23 jaar woont in rotterdam noord, heeft af en toe beschikking over n berlingo (kan veel zooi in, maar maar 2 mensen...) of weinig zooi en 20 mensen spots: brouwersdam,ouddorp,grevelingendam maar wil ook wel eens ergens anders kijken mail&msn=wiesnijland@hotmail.com
|
|
|
RonnieRotonde
|
Super, nja .. iedereen wil denk ik weleens ergens anders kijken.. kunnen we elkaar ook de spots laten zien. !!!! Deze link is voor het forum van Rotterdam Kiteboarders !!! http://anne.messageboard.nl/25777/Ik moet de accounts activeren, en kben nu werken tot +- 23:00 uur, dus kan even duren Gr, Roland
|
|
|
marc010
|
Marco uit R'dam Zuid,
kite in het weekend, hoop maandag, voor het eerst dit jaar te kunnen kiten. benbeginner
heb een auto (met kapotte lager) ... vanaf mei hopelijk busje van de zaak..Dan horen jullie het uiteraard wel!!
Greetzzzzzz marco
|
|
|