D.D
|
hoop in de vakantie wel wind..als het goed is na het weekend een setje Torch 3 binnen ! Lex, homotje!:P flex hoor! Welke maten krijg je in welke kleur? Laat ff hore ben benieuwd! Alvast gefeliciteerd!:P
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ben om 11:00 op sluf. wind of geen wind, anders gewoon ff chillen op strand. heb ik in ieder geval het gevoel dat ik weer een beetje moet Kiten "in contact" ben geweest wie doet ermee?
|
|
|
DENNS
|
ik zit te twijfelen:
De windsnelheid op 12 oktober, 09:10 uur is 5.7 m/s De windstoot op 12 oktober, 09:10 uur is 6.5 m/s
|
|
|
Mauro
|
Weinig twijfelen.. Zit gek te worden op school
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, hij is echt kiele-kiele, en zou iets afnemen nog in de middag, en nu is het al niet veel.
Moet wel die kant op, ben later als 11:00 uur. kom wel ff kijken (met mijn spullen achterin uiteraard)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm voor 5m/s, ga ik niet naar het strand rijden, even kijken wat vanmiddag ijmuiden doet, rij ik daar wel heen als ie boven de 8ms komt.
|
|
|
DENNS
|
ietsie beter: brouwersgat 2
De windsnelheid op 12 oktober, 09:30 uur is 6.4 m/s De windstoot op 12 oktober, 09:30 uur is 7.2 m/s
|
|
|
Lex
|
hoop in de vakantie wel wind..als het goed is na het weekend een setje Torch 3 binnen ! Lex, homotje!:P flex hoor! Welke maten krijg je in welke kleur? Laat ff hore ben benieuwd! Alvast gefeliciteerd!:P 12 is felgeel 8 is oranje
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah het leuke is dat brouwersgat ongeveer 50km uit de kust ligt, de wind is dan altijd wat sterker.
wat een zure dagen zeg:(
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben er rond een uurtje of 12:30 uur, moet eerst nog ff een bar halen.
|
|
|
DENNS
|
uurtje of 11 uur/half 12 aanwezig slufter! tog maar f kijken of het wat word, skimboardje mee altid leuk:P
mazelssd
|
|
|
Ron Rodeo
|
ik rijd nu ff naar sluf. kan het niet laten, gaat ff 'proeven' (grinnik_kitesmiley)
zie je daar...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
was niet veel vanochtend op La Sluève, wel weer leuk zo'n grote vlieger! Ik wist nog hoe de touwtjes er aan moeten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Toen je net weg was Rudo nam de wind toe tot zo'n 14kn gemiddeld. Ik snel naar boven om mijn spullen aan te trekken....stond ik daar mooi voor lul voor okikoki, voor het eerst van mijn leven mijn trapeze vergeten! Maarja, het was echt net voldoende om ff een paar rakjes te trekken. Na ruim 2 weken niet gevaren te hebben misschien leuk geweest, jammer dan. Hopelijk a.s. maandag eindelijk weer kiten!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
sta je ff voor lul rebelrhino..wheheh dus je hebt leuk kunnen toekijken;)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Toen je net weg was Rudo nam de wind toe tot zo'n 14kn gemiddeld. Ik snel naar boven om mijn spullen aan te trekken....stond ik daar mooi voor lul voor okikoki, voor het eerst van mijn leven mijn trapeze vergeten! Maarja, het was echt net voldoende om ff een paar rakjes te trekken. Na ruim 2 weken niet gevaren te hebben misschien leuk geweest, jammer dan. Hopelijk a.s. maandag eindelijk weer kiten! ja ik zag het, Thom@s en Dennis zullen me wel dankbaar zijn.
|
|
|
DENNS
|
haha, ja was ff lekker voor 5 minuten en daarna ook gelijk minder:P maarjah iedergeval weer bezig geweest. Toen je net weg was Rudo nam de wind toe tot zo'n 14kn gemiddeld. Ik snel naar boven om mijn spullen aan te trekken....stond ik daar mooi voor lul voor okikoki, voor het eerst van mijn leven mijn trapeze vergeten! Maarja, het was echt net voldoende om ff een paar rakjes te trekken. Na ruim 2 weken niet gevaren te hebben misschien leuk geweest, jammer dan. Hopelijk a.s. maandag eindelijk weer kiten! ja ik zag het, Thom@s en Dennis zullen me wel dankbaar zijn.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Rebelrhino ik vergeef het je..... (hangloose_kitesmiley) het overkomt de beste zullen we maar zeggen. maandag hopen op oederwetse hak- en beuldag, de waailap weer eens ouderwets op z'n donder geven good winds!
|
|
|
JO'Neill
|
Maandag moet t m worden!! Vrij...zon en als het goed is WIND (H)...heeft lang genoeg geduurt...VEEL te lang!!
|
|
|
|
Jolien.
|
Aaaaaarrggg!! ALTIJD als ik tentamens heb gaat het waaien :S
|
|
|
martijn
|
het waait (gaat), en ik moet natuurlijk weer met school op werkweek naar duitsland (sealedlips_kitesmiley) (shame_kitesmiley)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Maandag rij ik na mn werk door naar de Slufter of misschien Playa.
Dinsdag kan ik in de loop vd middag ook wel weg, maar moet dan nog wel vervoer hebben!!
ALle vooruitzichten wijzen ieg op Westenwind, dus dat is mooI!
|
|
|