|
Basjuh
|
ik kom ook denk ik vanuit het Limburgse heuvelland
|
|
|
Goldfinger
|
Ik hoop er ook ergens rond 10 uur te zijn..
|
|
|
martijn
|
Ik vind die Link ronduit K*T (sorry martijn ) maar die 8m is van mij (kheb boxers), hij moet er een 7 of 8 bijkopen. Heb het liefst dat hij een Fuel koopt. Op brouwersdam hebben de hem die link aangesmeerd. Gelijk na de les tsja, dat is persoonlijk. Ik vind m best lekker, behalve bij het springen, je vliegt er dan zo onderdoor, vliegert valt naar beneden, klapt een keer dubbel, lijntjes gekruist enzo.. Overigens ga ik werken tot 11 u, om 12 u ongeveer op playa tot dat het donker is:) see you!! btw Michiel, je hebt wel gelijk hoor, maar ik haat handschoenen tot straks!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik meld me ook aan voor de sessie van 10:00
|
|
|
R.B.
|
blijkbaar hebben we een meld plicht dus bij deze 10:30 ben ik op playa
|
|
|
YouriB
|
Ik ga me spullen pakken en naar het auto strand... tot straks.
|
|
|
|
*Maximus*
|
ik ben er ook voor 11 uur
|
|
|
DENNS
|
miss kom ik zo nog ff langs met de scooter met thomas:P
|
|
|
d@ni
|
Ik ga nu weg..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@bandit al op geknapt? ma, di laat je me toch niet in de steek . Mwah, ik ga het nu toch proberen, lekker op het gemakkie naar voetplaya met de 9m2. Er staat nu al 9-13 m/s Ma en Di indien het goed gaat vandaag wel een van die dagen. Di kan ik alleen in de middag. Ziet er wel uit alsof het flink gaat spoken dan, al helemaal woensdag!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nou, ik meld me af. kan pas volgende week weer, dan heb ik ook mijn nieuwe boardje! veel plezier en good winds...
|
|
|
Spoon
|
whieeee volgende week heb ik mijn nieuwe oude kite!!
|
|
|
|
d@ni
|
GVD!! Ik ga echt een kleinere kite kopen man.. @Cyberric: Was't nog te doen de rest van de middag?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik ga nu stappen maar als ik op tijd wakker ben. Morgen ochtend nog mensen naar sluf \playa indien het niet te hard regent? @bandit al op geknapt? ma, di laat je me toch niet in de steek . Mwah, ik ga het nu toch proberen, lekker op het gemakkie naar voetplaya met de 9m2. Er staat nu al 9-13 m/s Ma en Di indien het goed gaat vandaag wel een van die dagen. Di kan ik alleen in de middag. Ziet er wel uit alsof het flink gaat spoken dan, al helemaal woensdag! super dat je nog even gekomen was je zal nu wel kapot gaan van de pijn. Maar die 7m was lekker vandaag (weer wat vet verbrand 89kg nog 6kg te gaan).
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, wat was het vlagerig vandaag zeg. Gewoon die O zijn nieuwe 7m2, die gast ging hard Wel lekker kunnen varen, maar helaas is mijn granaatscherf niet over. Moest stoppen van de pijn idd O. Het valt nu nog wel weer mee, maar meestal komt dat morgen pas Idd. moet ik ook een kleinere kite hebben, maar die kosten geld. Maar ff wachten. De komende dagen sla ik helaas over.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
wat een regen vandaag, zijn er nog mensen die nu naar scheef\sluf of playa gaan?
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ff net wakkeren het regent..hmmm ff ontbijten en dan kijken we wel weer verder:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ja dat filmpje is ziek O, die gast moet naar het water geholpen worden, al fout natuurlijk. En dan helemaal met een flatkite helemaal gedepowered, oftewel een paar maatjes te groot in vergelijk met een C-shape. Overigens heb ik je ex-baas dat een paar keer zien doen vorig jaar op autoplaya, aan een torchIII. Hij kon niet eens ermee achteruit lopen. Maar o wat ging ie hoog (tussen z'n eigen studenten ) Wat een baggerweer, ff hard geld gaan sprokkelen voor een 6.5m2 Veel plezier gasten als jullie nog gaan
|
|
|
Lex
|
Hehe...die exbaas heeft in SA drie windsurfboards gebroken
|
|
|