Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
s'avonds? Het wordt al heel snel donker Jammer dat je niet gaat, ik ga alleen als er wat animo is. Het water hier op de gracht is retevlak. Echter op AWD lijkt het wel alsof er iets van wind staat Op Noordwijk is het betaald parkeren, katwijk weet ik niet. En wie weet is het net als op Scheef alleen betalen tijdens het seizoen, en dat is volgens mij nu wel afgelopen - Noordwijk is vanaf 01 Oktober t/m 30 Maart gratis - Katwijk (Airtime) is het hele jaar 90 ct/ uur behalve zondag, dan is ie gratis bedankt Rocket Man
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
En toch zou ik het wel tof vinden als ik aankomende woensdag met iemand mee kan rijden
|
|
|
Naishie
|
Woensdag van de partij hoop op dikke knalwind kan ik gelijk mijn 7,5 cult ontmaagden
|
|
|
TtHoM@s
|
Donderdag word toch beter 12:05 uit 12:15 slufter/(autostrand) wie nog meer?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
- Noordwijk is vanaf 01 Oktober t/m 30 Maart gratis - Katwijk (Airtime) is het hele jaar 90 ct/ uur behalve zondag, dan is ie gratis
Volgens mij is Katwijk Noordduinen (airtime) ook gratis per 1 oct. Vorig weekend iig niks betaald en ook geen boete gekregen
|
|
|
Mriek
|
Grrrrr bergen deadlines deze week. Kan het shaken. Laten jullie pleeeeaaaase wat wind over voor het weekend??
|
|
|
hans
|
ik ga ook proberen woensdag rond 4ren op playa te zijn om nog even lekker te rammen
|
|
|
Goldfinger
|
mhh, dat wordt 7:00 beginnen en de pauze overslaan. Ideaal die flexibele werktijden als je kiter bent. Meestal begin ik pas om een uur of 9:00. Binnen een paar weken gaat de klok achteruit, dus nog ff genieten van de avonduren!
|
|
|
ROBST3R
|
waaid vanavond wel aardig! hehe
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
heb mijn twijfels over woensdag....... Windfinder Superforecast geeft hele dag minimaal 17 knoop Watersportweer alleen s'morgens en kakt dan in. donderdag wel kans op onweer maar iets meer wind uit NW..... toch maar woensdag of..... RUDO, Wat zegt windguru?
|
|
|
Ron Rodeo
|
Hmmm.... KNMI is nu toch ook positiever voor woensdag. toenemende wind Aldus KNMI; De wind is zuid tot zuidwest, meest matig, kracht 3 tot 4, en neemt aan de kust en op het IJsselmeer toe tot vrij krachtig tot krachtig, 5 a 6.
|
|
|
JO'Neill
|
Ik ben ff vrij aan t regelen voor morgen..hoop dat t lukt
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
windguru is helemaal de weg kwijt.
Gisteren was het weer lekker waarom zijn jullie niet je doekje uit gaan laten?
|
|
|
|
|
The O
|
Dat ziet er al beter uit ook al zitten ze er vandaag naast. Mooie dagen voor de 11m. Hoe vroeg willen jullie morgen\overmorgen gaan?
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Dat ziet er al beter uit ook al zitten ze er vandaag naast. Mooie dagen voor de 11m. Hoe vroeg willen jullie morgen\overmorgen gaan? Ben om 11:00 op playa....
|
|
|
The O
|
Zo laat had ik niet verwacht van jouw RR.
Ik kan maar tot 12u dus ga maar alleen heel vroeg. En vanaf 16u ben ik natuurlijk weer tot donker van de party
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dat ziet er al beter uit ook al zitten ze er vandaag naast. Mooie dagen voor de 11m. Hoe vroeg willen jullie morgen\overmorgen gaan? Ben om 11:00 op playa.... ik doe mee
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik doe mee
Le@n, GEFELICITEERD!!! Ik zeg, morgen gebak op de playa Shit gesnapt! Oke oke morgen neem ik gebak mee...
|
|
|