Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ron: vanavond weer flinke bakken met regen waar die wind bij hoort. Zoals het er nu naar uitziet pas vanaf een uurtje of 16u Ik ga misschien woensdagmiddag laat (na het werk zeg maar ) Zijn er nog meer laatgangers voor woensdag? W tot WZW 20kn, 17:40u hoog water
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ron: vanavond weer flinke bakken met regen waar die wind bij hoort. Zoals het er nu naar uitziet pas vanaf een uurtje of 16u Ik ga misschien woensdagmiddag laat (na het werk zeg maar ) Zijn er nog meer laatgangers voor woensdag? W tot WZW 20kn, 17:40u hoog water Ik ben er vanmiddag al, rond een uur of half 1 tot een uur of 4 even kijken of ik naar playa ga of anders slufter als het nog beetje laag is.
|
|
|
|
Spoon
|
ik ook woensdag na mn werk,
ben om 16:00 uur klaar. zijn er files die kant op rond die tijd?
|
|
|
Goldfinger
|
Het gaat morgenmiddag wel lekker spoken!
Ik ga nu naar Oostvoorne. Vanmiddag zal het wat heftiger worden met hardere wind en regen. (zie ook buienradar europa).
Doe voorzichtig!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben er vanmiddag al, rond een uur of half 1 tot een uur of 4
even kijken of ik naar playa ga of anders slufter als het nog beetje laag is.
Ron, zowel wfsf als guru.pro geven flinke bakken regen op. En pro heeft het over 15kn gemiddeld, maar wfsf is minder positief. Vanaf 16u gaat het weer spoken.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
klopt maar op dit moment staat er nog steeds 11-12 m/s ZW en dat gaat niet minder worden. volgens buienradar zijn de buien boven de noordzee en raken ze de kust niet eens. ik zie ook geen ontwikkeling boven Normandie of zo. dus eerst maar zien dan geloven. en als het te heftig word ben ik zo weer weg en gaan we morgen opnieuw.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik denk dat ik ook nog even komen kijken @ de palenplaya rond een uurtje of 16:00 anders morgen vroeg van 09:00 tot 14:00....... Wie nog meer?¿?¿?¿?¿?¿
|
|
|
|
d@ni
|
Ik kom vanmiddag ron 16.30 wsch ook naar playa, heb wel alleen de 11 bij, dus misschien waait het zelfs te hard.
We zien wel..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Spoon in Nederland zijn er nooit files. Vandaag was dan een uitzondering met meer dan 600km file. Moest vandaag die kleine naar de oppas brengen. Gelukkig kan ik binnendoor rijden, maar wat een zooi op de weg en snelwegen. Ontwortelde bomen, overal bladeren en takken, tuinmeubilair aan diggelen midden op de weg. Is echt goed los gegaan vannacht Ik ga morgenmiddag laat met H2H hakken en zagen
|
|
|
|
ROBST3R
|
Zit nu 1,5 maand op Bonaire en er is niet 1 dag geweest dat er niet te kiten viel! Kom gewoon allemaal hierheen..............
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Rob; Dit zijn reacties die wij liever niet zien op dit forum!!! Zeker niet als het hier van dat takke weer is Haha, have fun dude!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op dit moment (16:09u) stevig aflandige wind zo aan de vliegeraars op het strand van scheveningen te zien
|
|
|
|
|
|
Steven A.
|
Ik ga morgen naar de sluf, moet nog even kijken hoe laat, denk dat ik er ergens rond 11 ben. eerder als het dan al waait. Eindelijk weer de tijd, na 3 weken lang niet te kunnen eve oefenen voor KBO dan maar
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zit nu 1,5 maand op Bonaire en er is niet 1 dag geweest dat er niet te kiten viel! Kom gewoon allemaal hierheen..............
Waar moeten we ons melden en hoeveel liefhebbers kan je bergen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Lekker hoor ron. En de rest maar achter het raam naar buiten staren
|
|
|
Mr the Emperor
|
Zijn er nog meer laatgangers voor woensdag?
Zeker...... Maar dat pas rond 1830uur waarschijnlijk. Ga nu ook nog even checken.
|
|
|