kitebart
|
't was toch weer leuk dagje ;-)
|
|
|
kitebart
|
Vandaag Oesterdam? M'n suit zit in de mickeywave laat eens horen wie er gaat +- 12 uur Grts Bart
|
|
|
Micky
|
Vandaag Oesterdam? M'n suit zit in de mickeywave laat eens horen wie er gaat +- 12 uur Grts Bart Jij bent echt zo F*cking uit je bollllllllllllllllllllllllll.......
|
|
|
kitebart
|
lekker he , als'kmaar kan kiten
|
|
|
kitebart
|
Mickey waar ga jij naar toe ?
|
|
|
kitebart
|
Gaat er iemand naar oesterdam? Grts Bart
|
|
|
NW
|
Iemand vrijdag krabbendijke?
|
|
|
arjanschip
|
ja ik ben van de partij. En donderdag, volgende week maandag en volgende week dinsdag ook als er wind is. Leraren moeten vergaderen:D
|
|
|
kitebart
|
Donderdag oesterdam ?
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik denk dat ik vrijdag naar de Oesterdam ga. Samen met nog een maat, een windsurfer.
|
|
|
kitebart
|
Vertrekt er nog iemand naar oesterdam ? grts
|
|
|
|
NW
|
Zijn er nog meer die zaterdagochtend 19 jan vroeg gaan bij Rilland?
|
|
|
arjanschip
|
misschien rond 12 uur kan ik er zijn maar ik weet niet of het dan een beetje gaat waaien?
|
|
|
Goldfinger
|
Hoi,
Mij lijkt het wel wat zaterdagochtend. Zo te zien op windguru pro hoe vroeger hoe beter! Heeft iemand google maps coordinaten voor me van de "spot" bij Rilland? Dan kan ik een vroege kitesessie combineren met een bezoekje bij men broer die in Rilland woont.
|
|
|
NW
|
Vandaag 26-01 rond de middag zimmerman, wie nog meer?
|
|
|
kitebart
|
Hey NW kan je de coordinaten van de zimmerman es doorspelen evenals de ideale windrichtingen. Eventueel stuur je een PM Grts Ps staat ons topic toch terug even boven
|
|
|
arjanschip
|
Hoi iedereen, Het lijkt er op dat het vrijdag 22-02 weer gaat waaien! Wie is er nog meer een dag bij de zimmerman te vinden??
|
|
|
Nicolas
|
als ik juist weet waar het is zal ik er zijn, coordinaten uit google earth bv ;-) Weet alleen krabbendijke staan, maar is daar een strandje (zimmerman)?
Volgens mij ben ik er al geweest, is er niet alleen een strandje met laag water?
|
|
|
arjanschip
|
sorry ik ga niet meer er staat beetje teveel:S GPS 51.395122, 4.153068 Er is idd alleen strandje bij laag water.
|
|
|
NW
|
Zaterdagmorgen, laag water, vlak water en veel wind
|
|
|
|
arjanschip
|
SOwieso zaterdag naar krabbendijke gaan. Ik vrees alleen dat er een beetje erg veel wind staat voor mijn 9m2 :S
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Wel, ik heb ook als kleinste maat een 9m, ik ga misschien wel vrijdagmiddag Borssele proberen..
Ik gok erop dat de wind vanaf 14h begint op te steken...
Zondag ofwel brouwersdam ofwel Oesterdam.
|
|
|