LOEN
|
Vage voorspelling inderdaad. Maar vandaag werden er vlagen van 30+ voorspeld en dat klopte aardig. Aangezien er morgen rond 13.00 vlagen van 38 voorspeld staan :s hoop ik niet dat jij dan met je 12 op het water staat.
Ben er denk ik rond 2 uur.
|
|
|
Vinni
|
Ik kom half 3, dan hoop ik net een beetje na die 40knopen vlagen te zijn.
|
|
|
Goldfinger
|
Heb super lekker gevaren van 2 tot 4 met men 12m2, alleen begon de wind het af te laten weten en kreeg ik het koud. Maar het was zeker de moeite waard!
|
|
|
Vinni
|
Ik vond het maar een bagger windje eigenlijk Naja, ik ga morgen trouwens toch niet kiten, dan ga ik met een paar oud klasgenootjes op stap.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
grr ik wil morgen kiten wie komt er langs de meern rijden en kan mij oppikken.
benz kosten ben ik bereid om deel te bethalen
gr andre
|
|
|
Kaptain
|
Hé gasten,
Ben lekker dom geweest afgelopen zaterdag. Heb toen ik me ging omkleden na het kiten mijn horloge op het dak gelegd en daarna helemaal vergeten te pakken. Nu ben ik hem dus kwijt. Mocht het wonder zich voordoen dat iemand hem heeft gevonden, laat het me alsjeblieft even weten via een pm. Ik kan je de details geven, zodat je weet dat ie van mij is.
Thanks in advance!
|
|
|
Vinni
|
Dat is vervelend Als ik toevallig in deze dagen eerder uit ben kan ik er nog we even langs rijden, maar ik denk dat ik er voor zaterdag niet kom..
|
|
|
LOEN
|
Vrijdag nog mensen op horst?
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Misschien. Voorspelling ziet er goed uit.Moet `s ochtends leren dus als ik ga ben ik er rond 1 uur..
|
|
|
Vinni
|
Zaterdag weer, als het weer het toelaat natuurlijk..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hangt erg van de wind af... Maar misschien kom ik in de middag ff naar Horst. Het moet er dan wel heeeeeeeeel erg lekker uitzien want heb geen zin in de vlagerige K.. wind
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zijn er morgen middag nog meer aanwezig op het altijd vlagerige Horst
|
|
|
Vinni
|
Ik kom denk ik vanaf half 3. zaterdag dan. Ik zat naar de datum van je bericht te kijken maar het was 1 uur 's nachts..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kom denk ik vanaf half 3. zaterdag dan. Ik zat naar de datum van je bericht te kijken maar het was 1 uur 's nachts..
Oke foutje dus.... Ik zit nu uit het raam te kijken en er is wat zon en voldoende wind..MAAR.. geen mede kiters op Horst.. Blijf dus nog maar ff achter het raam zitten :'(
|
|
|
Vinni
|
Ik hoop trouwens dat windguru niet gelijk heeft, want dan zou het net als ik kom windstil worden.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop trouwens dat windguru niet gelijk heeft, want dan zou het net als ik kom windstil worden.....
Als ik nu uit het raam kijk dan is het 10x nix Dus zou lekker thuis blijven
|
|
|
Vinni
|
Ik ben naar een strandje verderop geweest. Stond echt een heerlijk constant windje en ik heb nog even lekker met mijn 11 kunnen varen. Het was btw wel gigantisch koud
|
|
|
LOEN
|
Dacht trek dit topic maar weer eens even naar boven met aankomende dagen... Vrijdag nog iemand van de partij? Dacht eerst aan mirns, maar nu de wind dusdanig harder is voorspeld op Horst kom ik hier voorlopig op terug... Vrijdag eerst dus Horst checken.
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Ik ga vrijdag ook maar weet nog niet hoe laat. om 12 uur geloof ik windstoten van 31 knopen en om 1 uur niet meer op dit moment volgens winguru. Dus even afwachten maar ik ga zeker.
|
|
|
Vinni
|
Zoals het er nu naar uitziet ga ik zaterdag weer even kijken.
|
|
|
LOEN
|
Was lekker vandaag vlagerig als altijd maar niet extreem. Weer eens geprobeerd zonder handschoenen, wat een verademing. Wist niet eens meer hoe me bar aanvoelde en de wind was niet echt koud dus goed te doen Dat zonder handschoenen komt toch weer ten goede aan de tricks. Van de week maar weer eens kijken en misschien morgen nog ff
|
|
|
Vinni
|
Zonder handschoenen is mij nog te koud denk ik Vanmiddag zijn Matthias en ik er rond half 3 ofzo.
|
|
|
|
LOEN
|
Jep, uur of 11 denk ik.
|
|
|