Ik heb gewoon heel veel shops een mailtje gestuurd met als resultaat dat sommige niet eens reageren !
Wat mijn ervaring nu is, is dat de meeste Duitse winkels snel een antwoord geven op een mailtje en dat doen de kitesurf internet winkels in Nederland ook, de gewone winkels laten het vaak afweten.
Dat klopt.. sommige NL shops zijn daar erg lax in en hebben soms een beetje een arogante houding. Volgens mij moeten sommige winkels nog wennen aan het fenomeen "internet"
Dat neemt niet weg dat er telefonisch een hoop mogelijk is en dat er genoeg NL shops zijn die wel "internet" service bieden.
Heb vorig jaar bij een grote shop in Hoorn een telefonisch bedrag voor de nieuwe Trax afgesproken en kreeg toen ook nog de mogelijk tot omruil garantie. Ik was namelijk niet zeker of ik de 135x39 of 135x41 wilde kopen. Het board was toen nog maar net in de shops en kreeg bijna 20% korting. Ook bij een shop in Harderwijk kreeg ik 20% korting en omruil garantie op een Jaime Pro. Ben uiteinderlijk voor de Trax gegaan
Hoop dat je hier wat aan hebt... Succes