|
|
|
martimor
|
helaas, zondag verjaardag van mijn pa. (naja, helaas, lekker (vr)eten ) maar ik ga morgen denk ik richting l`oog. het is 13.18 hoog en dan lijkt het wat te gaan waaien. 14-15 kn. toenemend naar 16-19 volgen guru pro finder geeft een stuk minder... kijk het morgen nog even aan. sebas rijdt ook mee, laat maar even weten of je mee gaat lammert als ik ga rij ik rond 12 uur weg. kan niet eerder... wind
|
|
|
|
martimor
|
haha, een 2e lammert ( geintje hoor, die heeft nou net niet de 11m) en ook een haze. op zich wel goede beginnerswindje, mag wel iets meer zijn, missch geduld hebben, lijkt om 15.00 iets te gaan waaien. wordt het ook lekker vlak water, alleen maar makkelijker. ik ben er morgen rond 13.00, als ik ga, ligt een beetje aan de voorspelling.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
@ wimpie whahahaha hij is goed die filmpje hij kan zelfs hoogte lopen whahahaha...
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
How to do a Backroll whahahaha aan het einde is leuk ... By the way vandaag wordt niets morgen denk ik maar weer es kijken.
|
|
|
piede
|
haha, een 2e lammert ( geintje hoor, die heeft nou net niet de 11m) en ook een haze. op zich wel goede beginnerswindje, mag wel iets meer zijn, missch geduld hebben, lijkt om 15.00 iets te gaan waaien. wordt het ook lekker vlak water, alleen maar makkelijker. ik ben er morgen rond 13.00, als ik ga, ligt een beetje aan de voorspelling. weerdirect geeft voor in de middag wk 4-5 aan met stoten van 60km/h. Je kunt heen gaan en zien of het wat is. Maar het kan zomaar zo zijn dat het in de buien niet te doen is voor een beginner met een 11. En de dijk kan hard zijn....
|
|
|
martimor
|
Idd, ik sla hem ook lekker over. Van de week maar even kijken...
@lammi, muwahahaha, backroll into auch
|
|
|
piede
|
Ik ga vanmiddag nog wel ff op Lauwersoog kijken. Ben er half 2 ofzo.
|
|
|
Jimmy
|
Was vandaag zeker niks op Loog?
|
|
|
jetzu
|
Ik denk het wel, er heeft namelijk nog windkracht 5 gestaan.
|
|
|
CeesV
|
Morgen nog mensen naar het zuidlaardermeer?
|
|
|
Jimmy
|
Morgen les geven op Hindeloopen
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgenochtend eens bij Zuidlaardermeer kijken. In de loop van de middag wordt het te heftig voor mij.
|
|
|
|
keessie
|
Morgen lauwersoog, naar schier surfen. yeaaaah
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Wat wordt je snelheidsrecord, Keessie: binnen 10 minuten over?
|
|
|
|
Gertjan
|
Morgen lauwersoog, naar schier surfen. yeaaaah
Dat zou ik een dagje uitstellen, wordt vast een spook middagje straks. Komen beste vlagen aan volgens de voorspellingen.
|
|
|
CeesV
|
13 om 23 op het zuidlaardermeer met een hoop regen en geen vooruitzicht dat het gaat ophouden met regenen. Ik druk the Godfather er nog maar een keer in denk ik!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Vanmorgen al om 10 uur op het Zuidlaardermeer: heerlijk zonnetje, en prachtig briesje voor mijn 15 m. Om 12 uur trok de wind aan, en heb ik die kite aan de kant gedaan: dacht dat de storm zou beginnen en heb kleinere kite gepakt. Niks nada, niente. Alleen een bak regen en dus 2 natte kites nu Maar, toch 2 uurtjes heerlijk kunnen "cruisen" in de ochtendzon. De moeite waard van het vroege opstaan ......
|
|
|