martimor
|
Hey rico, zag nog wat voor je op boot düsseldorf... Keuken, bar en kassa ingebouwd En voor n paar extra centen wil die gozer misschien wel tappen En mn nieuwe aanwinst.
|
|
|
Mutantbasse
|
heb je die foto niet van die big boot met wieltjes en bullet proof heb vandaag toch echt andere foto's gemaakt muhahaha niet geschikt voor jeugdige kijkers ben later dus terug gegaan naar dat ene mens die bijna in me ging staan Volgende keer gewoon naar sticked kun je tenminste verstaan wat ze zeggen muhahahahahahaha Maar boardje ziet er vett uit met de rest erop WTF kassa in de boot
|
|
|
|
Walt0r
|
wat brengt het weekend ons.....
|
|
|
zjunnusun
|
...lekker windje bij l'oog op zaterdag idd
|
|
|
martimor
|
Idd, 50+ Is zlm nog steeds vrij van ijs... Woensdag ook wel lekker windje nl.
|
|
|
skyhigh as a
|
zaterdag zondag maandag en dinsdag vrij, nu die dikke wind nog en me beetje beter voeln. als ik al mijn schijt had opgespaard vande laatste week, had ik een mooi meertje om te skiten
|
|
|
AirtimeEddy
|
GATVERDAMME schijt kiten NEIN MAN !!!! Zaterdag gaat Groningen Workum weer onveilig maken!!! dus ZATERDAG LOOP CONTEST AT WORKUM En Krizze mot ook kommen!
|
|
|
Walt0r
|
keine scheiss du scheisssssssss! nur grosse Wind, mann !!!!!!!!!!!!
|
|
|
martimor
|
Morgen tegen 13:30 aanwezig bij zlm.
|
|
|
|
martimor
|
Was er al een beetje bang voor.
|
|
|
skyhigh as a
|
skiten zorgt wel voor een goede spray, daar valt ook wat voor te zegge natuurlijk ben nog nie beter, zit me vandaag ook al op te vreten met die heerlijke wind en uitzicht op witte koppies bie mie achterthuus zaterrdag wilk ook wel eem loopen Edo, maar weet nie oft nodig is om daar helemaal voor naar Workie te rije. (stuk rije en waarschijnlijk zelfs te harde wind voor mn 7m) maar als de wind ietwat indempt, benk er natuurlijk bij op workie! ik wil wel eeum een loopie draain anders gewoon lekker dichtbij met mega vlagen op zuidje. je kan via dat eilandje wel opstappe ja martimor
|
|
|
GB
|
Jup.. Gijsje hier begint ook uit zijn winterslaap wakker te worden! tijd voor de 1e sessie weer! jaja ik weet het, ben laat ect ect. van t weekend wordt het wel hard! gem. krachtje 6 over nederland! wie gaan er allemaal naar Work? zit nog te twijfelen, snowboarden in duitsland of kiten op workum.. lastig lastig.. alohaaaa
|
|
|
AirtimeEddy
|
Te hard voor de 7??????? Rico word een dagje ouder!!!!!!!
ik heb alles afgezegd en ga vrijdag en zaterdag KITEN
en Waltor heb misschien wel belang bij die c4 7m2 wil m wel ff testen van de week hahahahahah
|
|
|
Krizze
|
Ey Sjaakies!! Morgenmiddag nog iemand naar Zuidje of vrijdagmorgen??? Zit daarna in Utreggg, feezie ja zaterdagmiddag/avond er weer! Allemaal dikkestoeresjappiespraat over van t weekend, t waait toch te hard......Ken je je helmpie weer uit t haventje van Workie gaan vissen Edoooowwwwtje ghehehe Ow ja, Walter ook ja.. Ja toch Rico? Je weet toch junken!!
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ik geef je nie vaak gelijk Krizze, maar nou mok je toch snoeihard gelijk geven. whahaaaa
daar staat Edo aan de kant met walter, schuimkoppies kiekn.....
verdamme nog steeds zaik....
|
|
|
|
Walt0r
|
nee jong, dikke pussy's drollen
laatste paar keer met dikke wind allemaal lui met schaamhaar op de kop die dik los zouden gaan, een keer daar voor in Workum en zo kan ik nog een paar sessie noemen, wat denk je al die mafklappers uit Groningen zouden er wel zijn.... HELEMAAL NIEMAND!!!!! Die krizze hangt meer in de natte niksten dan in het natte water.... ja toch ricooooooooo?????? of hangt hij in jouwn poepertje..... wahahahahhaha
|
|
|
skyhigh as a
|
sjee Walter wat een stoere praat.... te weinig big air gegaan in je leven?? en dan zie je die echte Groningers het wel doen... tja frustrerend
|
|
|
Walt0r
|
yup en ik wil morgen ook kiten, maar kan niet veel plezier morgen ~!
|
|
|
Krizze
|
ghehehehe Morgenvroeg nog mensen op Zuidje dan? Ik wil woll
|
|
|
AirtimeEddy
|
Vandaag gaat het gebeuren de adrenaline giert nu al door mn lijf en laat die opa's maar lullen tsssss
kiten!!!!!!!!!!
|
|
|