Jimmy
|
Als jullie mij bij de carpoolplaats in Leek op kunnen pikken?voor de rest heb ik er geen problemen mee
|
|
|
Walt0r
|
eindelijk je c4-tjes rocken!!! lekk0r hoor, kwil ook wel maar moet werken... misschien vrijdag tijd
|
|
|
martimor
|
Als jullie mij bij de carpoolplaats in Leek op kunnen pikken?voor de rest heb ik er geen problemen mee
dat is prima, voor de zekerheid mn nr. nul 6 - twee 8 zes 7 zeven 5 1 één. denk tegen 12.30 daar te zijn woensdag. heb er zin in.
|
|
|
skyhigh as a
|
rukkers!! weet je trouwens zeker jimmy dat je tegen bob marley sfeertjes kan... da wordt straks een relaxte rustige sessie voor jouw met big air in je hoofd
|
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Denk dat ik morgen ook dagje vrij neem. IS het zuidlaardermeer al ijsvrij?
|
|
|
skyhigh as a
|
moijuh! watn vraag kerel mok daarn zeerieus andwoort op gefen. gisteren zeker teveel met de bol in de warme zon geweest met potn bierie en wierie ik wel en vandaag weer Krizze de zeilenist zal zo wel weer arriveren. maar uh jammer Wim, da wordt em dus niet morgen. er wordt waarschijnlijk een toertocht gehouden op zuidje. denk dat op het moment alleen Harlingen nog open is, maar dat kan nu een probleem zijn met zuidwest, omdat dan al het drijfijs aanspoeld vervelend allemaal zeg...
|
|
|
Shark
|
Twijfel nog Work of Mirns morgen!?
|
|
|
|
Jimmy
|
Rico als je een keer met jou bent mee gereden, ben je een hoop gewend.... Die Bob Marley muziek trek ik zeker wel. Morgen m'n C4tjes maar eens uitlaten op het IJsselmeer. Waar gaan we naar toe? Workum of Mirns?
|
|
|
KappuhH
|
Ik denk dat Rico het meer over de joints heeft dan de muziek
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Workum/Mirs kan sowieso wel volgens mij. Toertocht op Zuidje zal er sowieso niet zijn. Liggen er echt nog schotsen op ZLM?
|
|
|
martimor
|
@jimmy, persoonlijk ga ik liever naar Mirns, vind de sfeer daar altijd wat beter, maar ziet er wat wind betreft beter uit voor Workum. Maakt mij eigenlijk ook niet uit, dikke poeste wind, dus als er maar water is
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Kom maar mooi naar Mirns Martimor . Veul beter de sfeer inderdaad. ik ben er morguh om half 2. Komt Eldoctoro ook?
|
|
|
martimor
|
@pieno: zit geen zuid in, is het dan nog wel te doen? heb lammert al een tijdje niet echt gesproken. zal m eens mailen...
|
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Heb morgen vervoer genoeg lijn dienst Vanmiddag de eerste switch kite in Europa op gepompt
|
|
|
KappuhH
|
Vet Basse! Gekocht? Om te testen oder was? Ben benieuwd naar die kites!
|
|
|
|
martimor
|
Was erbij, ziet er HORNY uit hoor... je had toch wat foto`s gemaakt, post ze anders ff (als dat al kan). Wil er wel even onder hangen
|
|
|
Mutantbasse
|
Zou eerst de method krijgen via felix om te testen Maar kreeg vorige week een mail dat het toch de nitro is geworden (paste beter bij men eisen) en dat ze hem al verstuurd hadden. Alleen zit geen bar bij Maar verder ziet de kite er goed en stevig uit. Dus als iemand de kite in de lucht ziet hangen kun je rustig vragen of je er even aan mag hangen. Zal zo even een foto plaatsen maar die waren eigenlijk voor de revieuw
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgen op het ZLM kijken. Nog meer liefhebbers, daar?
|
|
|