haha overdrijven is ook een vak benjooh, is gewoon de normale dosis net als elke dag
heb al een heel veld spruitn op mien gok dus wie der nog kiloos mot hebm.. (top dat je hebt gebeldt, want ik mocht geeneens bei clowne Bassie in zn auto )
hahah GORDON!!
wat was dat tochn heerlijke dag jongens!!, zoon heerlijk dag dattie me nog van de kop afstraald ghehe
Hoe zit dat met Lauwersoog? Ik las ergens dat het vaarbaar is 2 uur voor hoog en 2 uur na hoog en dat het droog staat bij laag? Hoe is deze spot qua obstakels?
ja, 2 uur voor en 2 uur na hoogwater. er is één grote zandplaat die heel erg ondiep blijft, maar los daarvan is er genoeg ruimte met kniediep water (bij hoog) 1 groot obstakel, de dijk... en er loopt ook 1 palenrij (bult hout) van ca 100 meter lang bij hoogwater zie je m amper, staan wat hoge stokken. maar als je er optijd bent(dus 2 uur voor hoog water) kan je zelf zien waar dat is.
morgen werken, hoop dat zondag nog een beetje beter wordt... dan denk ik spot X
martimor: Dit jaar zijn de stokken vervangen door gele boeitjes. Daarnaast moet ik zeggen dat ik de rij palen dit jaar nog niet gezien heb (kan zijn dat ze weg gehaald zijn? Of ik taai elke keer te vroeg af )
Jammergenoeg morgen eind van de dag verplichtingen; anders was schier wel mooi geweest.
Hoe zit dat met Lauwersoog? Ik las ergens dat het vaarbaar is 2 uur voor hoog en 2 uur na hoog en dat het droog staat bij laag? Hoe is deze spot qua obstakels?
afhankelijk van de waterstand (te vinden bij getijvoorspellingen) kun je tussen de 1,5 en 3 uur voor en idem na hoog water varen, en soms is het waterpeil best hoog als t water op hoogste stand is, dan is hoger dan kniehoogte. de eerste 30 meter zijn sowieso dieper dan de rest door een geul die langs de dijk loopt. en idd de dijk is je grootste obstakel, want starten en landen op de dijk. beter voordat je je kite oplaat even vragen aan een local van hoe of wat precies.