Johnny Tampony
|
ik ben er klaar voor nog mensen die gaan kiten
|
|
|
robbs
Geen avatar
|
Weten jullie of het klopt dat schild het beste te doen is tussen W en NW? Of is het dan nog steeds een ramp.
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
als je niet vies ben van wat golfjes is het best te doen
|
|
|
robbs
Geen avatar
|
Het zijn meer die vlagen, heb er al eerder gestaan met de kite in de lucht, ene moment dik overpowered en het andere moment viel ie uit de lucht, dus was geen beginnen aan...
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vrijdagmiddag kiten: wie, waar en hoe laat?
|
|
|
martimor
|
Weten jullie of het klopt dat schild het beste te doen is tussen W en NW? Of is het dan nog steeds een ramp.
Denk dat jij met ietsjes zuid in de wind daar hebt gestaan... Dan wordt hij idd Vlagerig en Kan je kite zo uit de lucht vallen. Vanaf vol west tot noord Kan je er goed varen, wel een enorme klotsbak.
|
|
|
robbs
Geen avatar
|
Ik hoor dat je er ervaring mee hebt, ben ook niet meer gegaan vandaag. Qua launch- comfort is het ook ver te zoeken haha. Waar kan dat het beste? Gewoon op dat "brede" gedeelte van het strandje?
|
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
delfzijl is half 4 hoog dus spot x is eerder
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wat moet ik intikken op Windguru (plaatsnaam) voor de windvoorspellingen van spot X? En wat zijn de GPS-coordinaten? Als het niet voor de grote klok is, dan svp op pm
|
|
|
Johnny Tampony
|
geen idee maar weet wel dat daar altijd wind staat en vaak aardig stabiel
|
|
|
Wim uit Assen
|
Tja, als ik niet weet waar het is, kan ik ook niet ervoor kiezen erheen te gaan En is 1545 uur hoog niet een beetje laat?
|
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Hmm, wel weer eind verder rijden dan Schildje. Was dat die plek met schapenstront op de dijk en sterke stroming? Zit zelf ook nog naar ZLM-zuidkant te kijken. Wat doe jij, Martimor?
|
|
|
martimor
|
ik kom uit de nacht, en zet mn wekker om 13.00 kan dan om 14.00 bij x (15.03 hoog) zijn. dus ik denk dat ik naar schild ga. alhoewel spot x toch wel errug lekker vlak is ga nu iig mijn spullen alvast klaarzetten.
|
|
|
Blaze 520
|
is het nog te doen in steamert? ben begin december nog geweest @zlm toen kon het nog wel.
groeten mark
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik ga ook naar Schildje. 13 uur? @Mark: Gisteren was er op ZLM nog iemand met wetsuit. Ik zou er wel een laagje onder doen. (shorty, thermoshirtje, oid.).
|
|
|
martimor
|
denk dat met noord in de wind het wel wat kouder zal aan voelen. ach, ga je gewoon net iets korter dan normaal, en een thermoskan koffie/thee/choco mee ik doe mn shorty er vaak onder aan, scheelt ook weer iets. maar morgen dus lekker in droogpak. 13.00 word ik net wakker, denk dat ik er om 13.30 ongeschoren ben.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Nou, Dr. Bluehellp, ben jij d'r ook om 13 uur? Rico, Juma, Mark?
|
|
|
juma
Geen avatar
|
misschien zal ff kijken of k nog een gaatje heb
|
|
|