Martijn dit heeft niks te maken met Renderen. Je hebt de verkeerde prject instellingen gekozen. Dit heeft te maken op welk beeldformaat jij hebt gefilmt. Dus je moet een wijdere scene nemen
idd, ben begonnen met verkeerde inst, daarna heb ik 3x gerenderd om m goed in beeld te krijgen, wat dus niet meer gaat werken.
sorry Ed, zat in Wokcentrum euroborg mezelf ouderwets vol te vreten, bel je morgen terug. Ik ga trouwens naar de blauwe, ik weet dat de wind beter staat voor zuidje, maar mn dochter en mn vriendin gaan ook mee, dus voor die kleine wel zo handig dat we vlakbij huis zijn
om de sponsor te pleasen... weer geknooi met renderen, kreeg de intro (veel eerder gemaakt) niet zo groot als de rest. en als je met gopro in sony vegas 1280x960 gaat bewerken krijg je het nooit full screen op youtube zelf, dan moet je de camera instellingen veranderen naar 1280x720
heeft iemand daar misschien nog ideeen over? 1280x960 is net wat beter voor kiten vind ik verder... letters/text mischien te cheap??, bedoeling was ice-look reacties worden gewaardeerd
edit: betrap me er net op, begin een beetje op haring hai richard te lijken met al mn filmpjes ik beloof dat ik ze niet overal ga reposten
orginele gopro beelden zijn geschoten met 1280x960 heb de projectinstellingenop 1280x960 gezet en na bewerken ga ik renderen met1280x720, werkt niet projectsettings op 1280x720-->rendersettings 1280x720 werkt ook niet komt er elke keer zo uit als het filmpje hierboven. enige wat ik nog niet heb geprobeerd is de projectsettings op 1280x720 en dan renderen met 1280x960, maar denk niet dat dit zal helpen...
heb getest, en als ik de gopro op 1280x720 zet is het wel goed... lukt dus niet in sony vegas, dus ga volgende keer 1280x720 opnemen, of ik ga me toch eens meer verdiepen in premiere&after effects.