Heb je je gister nog een beetje vermaakt op Mirns Wim?
Was een heerlijk dagje op Mirns, maar waar waren jullie? Je hebt echt wat gemist!
Ik verwachtte max 15 knoopjes en had 15m opgezet, maar moest die kite flink depoweren.
Met die lap blijf je zweven als je de lucht in gaat, 1x was ik nog niet beneden toen ik bij het strand aankwam, en moest ik even hard meerennen (tussen 2 paaltjes door en over het dijkje).
Dat liep gelukkig goed af. Ik ken iemand die slechtere ervaring heeft met de dijk op Mirns.
Op een gegeven moment was de hemel grotendeels blauw, en was de temperatuur bijzonder aangenaam.
Tussendoor nog een lekker bakkie snert gehaald in het restaurant: konden de voetjes even ontdooien. (Btw: er was geen ijs te zien, hoever je ook keek. Bij Lemmer lag het allemaal in de hoek.)
Mocht van de restauranteigenaar in mijn natte pak gewoon op zijn meubilair zitten. De grote plas onder mijn stoel was mijn dank daarvoor.
Na 2,5 uurjtes varen viel de wind helemaal weg. Toch nog een natte kite ;(
Bij thuiskomst zag ik dat er een scheurtje aan de LE zat, wrs door de schelpjes op het strand.
Kortom: het kiten was heerlijk, maar ik vind het toch leuker als jullie erbij zijn.....