|
Lude
|
Wat doet iedereen moeilijk.. vroeger zette je je auto aan één kant op bokken, lege velg erop.. en gaan! Ben jaloers Martijn!
|
|
|
AirtimeEddy
|
zeg lude waar kom je tegenwoordig nog met je auto op t strand?
|
|
|
Lude
|
Ja daarom is is het ook 'vroeger' Beetje fucken Hardstikke leuk!
|
|
|
Johnny Tampony
|
gewoon door rijden met die bus paaltje geeft wel mee
|
|
|
Walt0r
|
morgen nog iemand na het werk na zlm?
|
|
|
Krizze
|
Ik ben er vanmiddag rond n uurtje of half 3... Nog meer dabei??
|
|
|
Walt0r
|
ik ga zo, moet nog even wachten op de taxi
|
|
|
martimor
|
morgen mensen? schild, of x of muntje, zeg t maar, moet om 15.00 thuis zijn, maar eind van de dag kakt ie ook in. even het koude water trotseren... Edit: Wordt Muntje, ben er rond 10 uur, 12.25 hoog... rij rond 14.15 weer richting huis
|
|
|
skyhigh as a
|
ich kom mitmachen mot de boel weln beetje in de gaatn houdn ja, iemand die zo bruin is, valt nie meer op in ons wotterrrr eerst afwachten ofdie kontwint beetje oprukt
|
|
|
|
Shark
|
Kom ook nog wel even in muntje koekeloere. Martimor we kunnen elkaar de hand schudden ben gisteren net terug gekomen van twee weken Zuid Afrika stond alweer te blauw bekken op Schiphol. Net een dikke week met veel wind gehad bij Langebaan. Bier, braai, zon en veel wind .
|
|
|
Lude
|
Hmm voorspelling voor morgen kakt al weer wat in.
Wordt er nog gekite morgen?
|
|
|
skyhigh as a
|
aaah verdamme nie meer op kitehigh gekeken vandaag, sorry sharky geen wind vanochtend, dus was beetje gaan flyboarden,om mijn nieuwe bar te testen wat uiteindelijk nog een dikke sessie werd, daarna met edo en krizze aan de winch bij ons achterthuis dus hast eeum motn beln sharky doe kauw morgen maar eeum los op workie denk ik dan maarrrrrr!!!!!!!!!! lekkerrrr beetjuhhh knalluhhhh!!!!!!!! wie oh wie nog meer als de wind het toelaat, beedie samen rijden ja
|
|
|
Lude
|
Hoe laat ga je die kant op? Ben voor!
|
|
|
skyhigh as a
|
bel maar effe anders 0630280568
eem kiekn hoeveel ermee gaan, daar pas ik mijn Punto op aan (max 6 pers) maar 5 lijkt me beter voor de achterinzitters
|
|
|
wittie
|
Ga ook mee, maar alst ligt aan die punto, waar jij 6 man in wil hebben, dan loop ik wel! Whaha! Workum it is!!!!!
|
|
|
martimor
|
haha, zie dit een beetje voor me... hele week ochtend, maar alst waait, neem ik met alle plezier een halve dag op
|
|
|
Johnny Tampony
|
als het lukt om morgen de winch af te krijgen dan ga ik hem zondag bij de blauwe testen
laat het morgen weten
|
|
|
martimor
|
Even door werken dan ben ik er ook bij. @ sharkie, hoe was het in z-a. Alleen maar gekite , of nog wat anders gedaan?
|
|
|
skyhigh as a
|
zodejuu wa benk gebroken....... dikke dagen aan de kite en winch weetnie of der nog wa energie is, maar da mot der ook nog uut vandaag
|
|
|
Lude
|
Was wel proppen met zn zessen in die punto.. maar het was het waard!!
|
|
|
skyhigh as a
|
ga zo naar zweefvliegveld Veendam beetje flyboarden, helaas niet het hele veld over vanwege de windrichting, maar wel de de hans kazandoos open trekken op het kleine stukkie wie nog meer eeum?
|
|
|
Lude
|
have fun!
Hou je ogen nog ff open voor dat plastic dinkie? kon m hier nergens vinden (is niet erg hoor, regel sowieso een paar nieuwe)
|
|
|