Lude
|
Tnx! ik regel wel ff n andere want volgensmij is hij m gepeert
|
|
|
Johnny Tampony
|
moet je een koekje neer leggen mis komt ie dan wel terug
|
|
|
Shark
|
Even door werken dan ben ik er ook bij. @ sharkie, hoe was het in z-a. Alleen maar gekite , of nog wat anders gedaan? Kom door die malle hasses van Knip dan duikt ie snel weg! Had een trouwerij in het plaatsje Strand en feest in Stellenbosch en uiteraard een beetje sightseeing Tafelberg, Robben eiland, Rugby wedstijd gekeken etc. En flink wat gekite zat in een kitesurfers hostel echt uber relaxed veel bier en bbq. Volgend weekend benk d'r shon wieder bai
|
|
|
skyhigh as a
|
haha, eyjong sjonnie, most snoetje houdn jong, met je bijdehante opmerkingen. OF IS DIE WINCH AL KLAARRRRRRR!!!!!! wil morgen wel eeum lol en tjarkie mot ook zn misvormde hasses houden met zn gepoch, BAH
|
|
|
wittie
|
Whaha,, Knippie is weer op dreef, lekkere communicatie weer.
@lude heb al koekjes neer gelegd, maar ik heb ook nog niks gevonden.
|
|
|
Lude
|
Vind die koekjes wel een slimme oplossing! Soort Roodkapje maar dan omgekeerd, Slim! Denk dat ie nog op Workum ligt... Hendrik was die van hem ook vergeten die ik onder zijn wiel had gelegd, dus nu liggen er twee ergens in de modder gedrukt.. hehe
|
|
|
wittie
|
Als je de koekkruimels volgt, ben je er zo. Moet je wel sneller lopen dan Hendrik, anders heb je nog niks!
|
|
|
skyhigh as a
|
stelletje wauzen vandaag nog eeum dikke zonnige zezzie op spot x, met krizze, hippie en zijn broer chris en gertjan is eindelijk uit zijn winterslapie
|
|
|
Krizze
|
ghehehehe sneu volk
|
|
|
Gj
|
Dit weekend KAITN?
|
|
|
|
skyhigh as a
|
raket rettekke Ed!!!!!! strakke plasser plan van je kerel!! ik ben derbij met Wittie op Workie Gj is weer lekker uitgeslapen, helaas moek weekend werken
|
|
|
martimor
|
ben vrij, maar even kijken of mn vriendin ook vrij is, aans word niks. anders oma even lief aankijken
denk dat als het lukt randy ook mee komt.
|
|
|
|
martimor
|
hmmm, 12 om 15... beetje teleurstellend, hoop dat het wat aan trekt.
|
|
|
|
piede
|
Wie heeft of weet nog een mooie foto in hoge resolutie van een kitesurfer in de golven, het liefst in zwartwit?
Moet nog een mooie plaat ter inspiratie in mijn woonkamer!
|
|
|
martimor
|
hoe laat gaat iedereen heen, of is 13/14 kn jullie te min... randy en ik rijden wel rond 10 uur die kant op, lichtgewichtjes hè
|
|
|
KiteOngoing
|
Sla nog even over. Wind kakt vrijdag weer in zoals ik het nu kan bekijken. Zondag ziet het er iets beter uit voor de zwaargewichten.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Kijk morgenvroeg eeeemmmmmm, wind is niet echt bi.......13/14 knoopjes is voor the heavy dudes misschien net iets te weinig..............
|
|
|
martimor
|
ricardo, roland, juma... wat doen jullie dan, korn/harlingen is 15/19 kn, ook nog optie, lekker hele dag zonnetje erbij, weet alleen niet of korn toegestaan is op t moment. randy en ik zijn erbij. woist ja wel
|
|
|
juma
Geen avatar
|
eem kiekn weet nog nie cker of ik kan maar heb dr wel eeemmm zin in
|
|
|
juma
Geen avatar
|
denk dat ik alleen mee ga als rico's snack woagnnn dr is
|
|
|
juma
Geen avatar
|
@martimor heb je nog een plekkie vrij in de auto?? mijn vrouw heeft de auto nodig.
|
|
|