Gj
|
hahahah of hebben jullie de winch aangezet met kiteje drbai. ?
|
|
|
skyhigh as a
|
nee man, het vlaagde dik in de middag, hadden wij ook nie verwacht
|
|
|
Shark
|
Echt een toffe sessie . Ja wel een beetje poep lucht daar in Veendam
|
|
|
skyhigh as a
|
da kwam een beetje van die boer die aant gieren was naast ons, maar het begon toch ineens veel meer te stinken nadat jij je big airtje had getrokn
|
|
|
|
martimor
|
hahaha, niet alleen op het weiland bruine streepjes?
|
|
|
skyhigh as a
|
we hebben 2 boten paraat om de winches uit te trekken, dus kunne rockuhh vandaag!!!!
Edo!!!!
Ger en Johnny!!!!! hierkomen in veendetiË
jij mag nie komen martijn!!! beetje flauw doen over mijn bruine streepies in boxem
|
|
|
martimor
|
Wahaha, wou gister nog neer zetten hier... WORDT ER NOG GEWINCHED? Zag net een foto van jullie op de boot, zag er maar saai uit, Met een biertje in de zon op n boot... Blij dat ik nachtdienst had
|
|
|
skyhigh as a
|
heb nog maar 1 biertje over, dus mot nieuwe kome vandaag!!! zon mot ook nog kome, maar staat een prima bootjevaarweertje aan de lucht!! lekker beetje winchen of beetje Suppen enzo joewaitnweljaaa voor vun naar vundam groetjes Veendam promotieteam
|
|
|
wittie
|
Dat veendam een promotieteam nodig heeft zegt al genoeg! Dat jij daar in zit zegt nog meer! Whaha
|
|
|
skyhigh as a
|
hahahah sjappie wittie, jij ook altijd met je bijdehante opmaarkns, doe deup kom nou maar hierheen met die luie patatreet van je, dan bouwe we een veezzie
|
|
|
wittie
|
Zie je wel, heb je toch mensen uit stad nodig om het gezelli te krijgen in veendam,m
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He boys voorspelling van vrijdag en zaterdag al gezien..............kikuhhhhhhhhhh
|
|
|
piede
|
Er schijnt goed weer aan te komen
|
|
|
skyhigh as a
|
expres nog nie gekeken, ik laat me verrassen met de wind donderdag middag 12.00 vrij vrijdag vrij zaterdag vrij zondag vrij
|
|
|
Krizze
|
Donderdag knalluhhhh!!!!! en vrijdag en zaterdag Yiehaaaaaa
|
|
|
martimor
|
donderdag werken vrijdag werken zaterdag feestje van mn dochter RUK, doe steltje klootzakk`n haha have fun
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Hoe zit het met Workum, in deze periode toegestaan daar? Goede wind lijkt het voor morgen:
|
|
|
Lude
|
Volgensmij pas vanaf 1 Juni dicht..
Morgen na het werk spot-x? Wie nog meer?
|
|
|
KiteOngoing
|
Hmm. Workum is toch het hele jaar gesloten.... Misschien ga ik wel naar Workum......
15:00 hoog op Spot X. Wind ziet er goed uit.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
je kan gewoon kiten in workum, 1 juni moet je een hesje hebben, ziet er iets beter uit qua temp en vanaf 10 u al 18 knoopjes..........lekker hoorrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Jo wie gaat er naar Loog?
Ik ga tussen de middag even voor een sessie heen. vanaf ongeveer 13.30 uur nog meer?
|
|
|
Geronimo79
|
morgen workum!!! jeeej na 8 maand eindelijk weer varen!!!! woooohoooooooo!!!!
|
|
|