juma
Geen avatar
|
aaah die ssshhhaaarrrkkeeyyyy wil nog wel eem hoor hoe laat op x
|
|
|
|
martimor
|
Dikke sessie inderdaad, Begon lafjes maar werd steeds beter. John, knal die beelden maar ff online, hoop dat die slide er tof op staat.
|
|
|
|
Shark
|
Waahahahaha lachen filmpie! toch schildmeer geworden lekkere bak wind toch weer em toffe sessie Zelfs Skyhigh as a............ nog em 't wotter op met zien brakke pokkel
|
|
|
skyhigh as a
|
zag weer veel progressie jongens!!! sharky en johnny dikke airs en martimor gooit de hans kazan moves alweer in de strijd, Walter kort maar krachtig aanwezig ghehe natuurlijk randy nie vergete, safety first
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
zie dat het tijd wordt dat ik mijn kites onder het stof vandaan haal.... heeft iemand trouwens nog windguru codes in de aanbieding?? anders haal ik er zelf 1....
|
|
|
martimor
|
heb ik een tijd lang gehad, maar ik vond guru het laatste jaar zwaar tegenvallen, dus betaal er niet meer voor.
Anders Gj even moet vragen/pm-en, die wou toen ook delen.
|
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
ken je weer mee doen? zou mooi wezen. @martimor: filmpje is echt bagger
|
|
|
Gj
|
zie dat het tijd wordt dat ik mijn kites onder het stof vandaan haal.... heeft iemand trouwens nog windguru codes in de aanbieding?? anders haal ik er zelf 1.... Ik heb nog wel Guru PRO inglog gegevens ff PM
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
tof man Walter!!! geeft echt weer eeum aan hoe geweldig die dag was, lekker beetje over rietpolle airtjes trekn enzoo watn dag en watn film est weeer moi don SNEL WEER ZOON DAG KAITN!!!!
|
|
|
martimor
|
Dikke film waltor, weer lekker bezig geweest met zn allen
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
echt tof filmpje walter tijd voor weer z'n dag
|
|
|
Lude
|
Lekker filmpje!! Baal ervan dat ik er niet bij kon zijn.
Maar goed nieuws, nieuwe kites haal ik vanavond op.
Duss... wanneer gaan we weer kiten?!
|
|
|
skyhigh as a
|
mooi waark Lude!
vandaag staat er best wind, hiero int noorden zelfs beedie rood (27+ knoopies) zo nu en dan
|
|
|
|
skyhigh as a
|
kan geen goeie wind update vinden, anders gaak nog eeum flyboarden overn uurtje ofzo, vliegveld veendammos
|
|
|
Gj
|
Twas vandaag wel weer wat aan de frizze kaaande.. heb nog een zeumpie te koop 7m 2012. NIEUW en ongebruikt
|
|
|
Wim uit Assen
|
Dank je Martimor, ik heb de spullen besteld.
|
|
|