wittie
|
ER IS ER 1 JARIG HOERA,HOERA
|
|
|
martimor
|
gefeliciteerd, we bellen zo wel even.
|
|
|
skyhigh as a
|
wil vandaag nog wel effe met mn jarige kop aan de kite hangen, flyboarden op zweefvliegveld met wittie en martijn en alst meezit nog effe korte vlaagzezziezz op vlak homespotwater
|
|
|
Shark
|
Knippie joarig vandoag!? Gefeliciteerd knul!
|
|
|
|
Gj
|
Knipsel wordt weer een daggie ouder ja! Congrats! ik stuur je van de week wel paar fotos xx
|
|
|
|
|
Lude
|
Jo Rico, nog gefeliciteerd! Nog beetje kunben kiten op je verjaardag?
Nog ff 2 dagen werken, en donderdag los!
|
|
|
skyhigh as a
|
da doen we toch Ed?! yihaaaa ja nog een paar rakkies op homespot en nog lange banen geflyboard nie soeper, maar wel gezellig metn paar waailapm op pad ben derbij alst waait!!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Dunderdag liekt goud, woar mot 't weeeeezn..........zuidje, waait ongeveer even hard als op workie, maakt me niks uit gewoon gaan breezie om en vlieguuuuuuuuuuu
|
|
|
skyhigh as a
|
da bin ich ja bei Edjahhh!!!!!! partie maggen !!! morgen nog iemand, staat wel windjuss zug net das dien foto derop hest doe oale critter!!!!! STOST DER MOOI OP
|
|
|
skyhigh as a
|
niemand eeum knaln op mirnsie ofzo morgen??? staat lekker dik windje alst goed is
|
|
|
Lude
|
Hendrik en ik gaan naar Mirns! Beetje op tijd heen, 's ochtends is de mooiste wind!
|
|
|
skyhigh as a
|
dan bin ich ja toe loat wakker wordn... ik dacht juist, dattie alleen maar harder werd s'middags, maar ja...... vooraan deze zin ging het alweer helemaal mis IK DACHT niemand vandaag????????? eeumbeln 0630280568 dan knaln
|
|
|
Lude
|
Ik lees nu mijn reactie.. ik bedoelde morgen! sorry
|
|
|
skyhigh as a
|
haha als niemand over ver wil, dan maar avondzezzie op blauwe.... windjes ziet er goed uit vanavond misschien dak vanmiddag alvast heenga, alst doorblaast
|
|
|
michindo
|
nog kitegasten uit Haren aanwezig...
|
|
|
wittie
|
Avondzezzie op blauwe? Dan kom ik ook!!!
Ben om 22.30u vrij! Waar zit je dan? Bij het strandje?
|
|
|
Lude
|
Blue Moon Session!! ;-)
|
|
|
skyhigh as a
|
hij wordt lekker vandaag!!!!!, kan nu al lekker beetje hans kazannen met dit windje dikjen zezjen , heb er zin in!!!! Haren? effe wachten tot Harry Camper weer terug in Nederland is, dan kan je full time kiten (denk dat het nog een maandje of 2 gaat duren.
|
|
|
wittie
|
Yeah, yeah, kituuuuuuhhhhhhhhh!!!! Ben om 23.00u daar! En haren??? daar wil ik nog wel een paar van. Ze plagen me altijd zo met mijn inhammen!
|
|
|
|
skyhigh as a
|
nog effe een uur full pull big air session op blauwe gehad, lekkerrrrr!!! morgen weer kaitn!
|
|
|