lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
vanaf 1 uur zijn eigenlijk al te laat
hmm ja laat, maar te laat? ja denk wel, want tegen die tijd dat je er bent nog uurtje water ofzo?
|
|
|
juma
Geen avatar
|
ja klopt nog een uurtje ofzo nie echt de moeite waard. denk dat ze gisteren verder het water op zijn gegaan de golven in
|
|
|
lowietje
|
idd niet moeite meer, ik ga gewoon even lekker met een vriendinnetje in de zon liggen. ook lekker. jij ook fijne dag gewenst!
|
|
|
juma
Geen avatar
|
nie te lang blijven liggen dan herkennen we je strax nie meer
|
|
|
Lude
|
x kun je altijd varen... je moet dan alleen wel het diepe in. Bij half hoog water kun je bij het strandje opstappen. Bij laag water op de hoek...
|
|
|
skyhigh as a
|
nee, ik doe het toch maar niet.......netjes toch
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Bedankt voor de reacties over Termunterzijl! Zal oppassen voor de stroming en paaltjes. Gaan het weekend wel even kijken. Misschien dat ik m'n zus help, maar anders ga ik wel alleen kiten
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Hier een Workummer! Weet iemand of de friettent er al weer staat op Hoek van de Bant@Lauwersoog ? Zeker niet doordeweeks alleen 's weekends en met de feestdagen ?
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Hier een Workummer! Weet iemand of de friettent er al weer staat op Hoek van de Bant@Lauwersoog ? Zeker niet doordeweeks alleen 's weekends en met de feestdagen ? Je gaat alleen kiten als er patat te koop is? Denk dat hij er met het mooie weer nu de hele week wel staat.
|
|
|
keessie
|
Ik ga vanmiddag weer ff kiekn waar die wind is!!
|
|
|
|
lowietje
|
hmm loog beste windvoorspellingen, maar 12.40 uur hoog. ben pas 13.30 vrij, dus dat wordt m niet meer. spot x of termunten misschien nog optie...
|
|
|
keessie
|
hmm loog beste windvoorspellingen, maar 12.40 uur hoog. ben pas 13.30 vrij, dus dat wordt m niet meer. spot x of termunten misschien nog optie...
Ik ga om 3uur met Released naar spot x! Ben jij daar ook bij?
|
|
|
Lude
|
Zoals het nu lijkt gaan gaan we na het werk weer op jacht naar wind... hopelijk net zo'n mooie sessie als maandag!
|
|
|
lowietje
|
Ik ga om 3uur met Released naar spot x! Ben jij daar ook bij? drie uur, dat moet wel lukken. ja dan ben ik er wel bij. leuk.
|
|
|
wittie
|
En waar halen jullie die wind vandaan dan? Of hebben jullie allemaal een 18m flysurfer?
|
|
|
|
wittie
|
Verdamme, die had ik kunnen verwachten, whaha! Wacht wel weer op DIKKE wind!
|
|
|
martimor
|
muwahaha, idd een inkoppertje haha.
veel plezier in t zonnetje... moet helaas werken.
|
|
|
|
|
Lude
|
Onze zoektocht is mislukt... Morgen inderdaad van plan om op x te kijken, 2h. Laat morgen nog wel ff weten of we ook echt gaan, je weet maar nooit met deze voorspellingen
|
|
|
|
lowietje
|
hoor trouwens net dat met de vol oostenwind morgen termunten of delfzijl beter is
|
|
|