martimor
|
morgen niks maar zaterdag wel
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Morgen vertrek ik rond 10:00 uit Gron. nog mensen mee, zaterdag wordt in de ochtend ergens int noordennnnn ja, golfbaan of zo
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ben rond 10 uur, half 11 op workie morgen denk ik. Lekker vroeg, maar 's avonds om 18:00 uur moet er weer gewerkt worden
|
|
|
|
Krizze
|
Nog ff de nachtdienst uitzitten tot half 6 en dan rond n uurtje of 10 met Rico en Edjuh naar Workie
|
|
|
Mark04
|
Goedemorgen mannen, de middag wordt gesnippert dus keihard knallen op het IJsselmeer. Had verwacht dat iedereen naar Mirns zou gaan vanwege de richting, maar hier gaat iedereen naar Workum. Reden?
Tot vanmiddag!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
he mark, voorspelling in workie lijken iets beter, thats it.........see ya
|
|
|
YJ
|
Onderweg, zijn om kwart voor 11 wel op workie (moeders is ook mee ) Ben te herkennen aan een blauwe waroo of geel/witte core
|
|
|
|
YJ
|
Sta nu op workie. Top windje, iedereen vaart een 9 en het is nu al super druk hier! Een of ander kamp met allemaal jongeren heb ik het idee
|
|
|
kiteflies
Geen avatar
|
Iemand op workum die me eventueel om 13:45 van t station kan ophalen?
|
|
|
|
piede
|
Zaterdag richting zee. Iemand die mee wil rijden om het vlakke water eens te verwisselen voor dikke bakken?
|
|
|
Mark04
|
Workum druk? Dan sla ik bij Joure linksaf > Mirns
|
|
|
|
steenbeek
|
nu in zwolle. Vanaf het avond eten op zlm, geloof dat er ook nog een zonnetje bij komt
|
|
|
Wim uit Assen
|
Morgen naar ZLM, da's lang geleden....
|
|
|
martimor
|
Morgen vertrek ik rond 10:00 uit Gron. nog mensen mee, zaterdag wordt in de ochtend ergens int noordennnnn ja, golfbaan of zo helaas te veel zuid voor die spot denk ik...leek mij ook wel weer tof, zovlakalseenbiljartlaken ik ga morgen denk ik naar zuidje, kan pas rond 12.00 weg
|
|
|
YJ
|
Weer thuis uit workum. Die windwaarschuwing was niet voor niets zo bleek. Wind was vrij vlagerig en er trokken een paar stevige buien over. Eentje met onweer erbij, mensen kwamen toen veel te laat van het water. Ineens barstte het los, knalde iedereen z'n kite op het water, begon het te stormen en te spoelen. Vreemd gezicht was dat Verder echt enorm druk, veel te veel kitescholen met lessers en nog wat langzame windsurfers. Toch wel lekker gevaren nog, ook al gingen het springen niet zo hoog en lekker.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
zo he vette bak wind op workie gehad, in het begin niet later ging de kraan open, ben nu verrot, dus vanavond de gezellige vent op de bank................
|
|
|
Mark04
|
Net weer thuis van Mirns. Tussen de buien door was het goed kiten, gelukkig ook nog wat zon erbij. Rond een uur of 17:00 begon de wind echt aan te trekken, airmiles spaarkaart weer vol! Op Mirns lag het grasveld redelijk vol, maar daar zag je op het water niks van terug. Zeeën aan ruimte, ideaal!
|
|
|
YJ
|
zo he vette bak wind op workie gehad, in het begin niet later ging de kraan open, ben nu verrot, dus vanavond de gezellige vent op de bank................
Heb je die gozer met die geel witte core gezien? Die liet z'n kite op toen die onweersbui net overkwam. Z'n kite werd gepakt door een windvlaag en loopte als een gek naar beneden, centimers naast een vrouw die daar stond..
|
|
|
CeesV
|
Morgen ZLM!
|
|
|
Shark
|
Ben morgen ook op Zlm...... nog meer?