Zo meteen nog mensen op L'oog Zie net dat het daar 7,7 to 9,1ms staat. dus een dikke 4 tot begin 5 Is nu te doen hoog water om 11:56 of is spot x beter is iets later hoog.
Net North Rebels 8 en 11 gekocht van 2012. Helaas waren de barren uitverkocht. Nu gaat het lekker waaien dit weekend heb ik geen bar aaaahhhhh. Wie van jullie heeft een North bar 5 lijns te huur voor 1 dagje.
Net North Rebels 8 en 11 gekocht van 2012. Helaas waren de barren uitverkocht. Nu gaat het lekker waaien dit weekend heb ik geen bar aaaahhhhh. Wie van jullie heeft een North bar 5 lijns te huur voor 1 dagje.
Gefeliciteerd ermee Dacht trouwens dat je Rebels met een 4 lijns kon varen. Is toch geen c-kite? Ik heb geen bar, maar je zou altijd nog oldschool kunnen proberen:
Ik wil het morgenmiddag (waarschijnlijk vanaf ongeveer 13:00) als beginner ook weer eens proberen op ZLM. Heb hier nog een 4-lijns North bar liggen, vermoedelijk uit 2004 (van een Torro). Die kun je eventueel lenen; ik neem hem in ieder geval mee morgen.
Grt, Herwin
« Laatste verandering: Juni 21, 2012, 22:49:22 door El Torro »
dat wordt weer gezellig morgen snel pitten en morgen vroeg op hopen dat het niet te hard waait heb een nieuwe 10 meter P-serie die ontmaagd moet worden.
@Taco, top man, veel plezier ermee je hebt volgens mij echt een 5-lijns bar van 2011/2012 nodig, 4 lijns gaat niet werken, de 5e lijn is niet alleen safety, staat ook druk op/actieve 5e lijn, kreeg dit toevallig mee op de pkra... ken een paar jongens die er mee varen, zal morgen vragen of ze je kunnen helpen, maar weet niet of iemand 2 barren heeft, de meesten hebben volgens mij maar 1 bar, en met die wind in de voorspelling
leuk hè, volg het al een tijdje, eerder gebruikte ze een 50m2 peter lynn synergy. die kite die je daar ziet is van Mutiny (25m2), die doet ook mee aan dit project... hier een youtube filmpje met de werking.
Ik wil het morgenmiddag (waarschijnlijk vanaf ongeveer 13:00) als beginner ook weer eens proberen op ZLM. Heb hier nog een 4-lijns North bar liggen, vermoedelijk uit 2004 (van een Torro). Die kun je eventueel lenen; ik neem hem in ieder geval mee morgen.
Grt, Herwin
dank voor het aanbod maar dat wil niet want de rebel is een 5 lijner...ik heb misschien al wat gevonden. nogmaals dank.
EDIT: 11:00 uur.
Heb een nieuwe gescoord bij Intersurf Sneek voor een mooi prijsje. TOP ROB van Intersurf Sneek.
« Laatste verandering: Juni 22, 2012, 13:02:58 door PieNO »