|
juma
Geen avatar
|
gefeliciteerd jongen.ik wil ook van die schoonluu haha waar kan ik me inschrijven
|
|
|
Krizze
|
Eey lulloos nog iemand n trapeze liggen die hij wil verkopen voor n leuk prijsje...vriend van me wil ook beginnen..
|
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He man van hartegefeliciflapstaart en uuhhhhhhhhhh THE SKY IS THE LIMIT he, de traktatie houden we nog tegoed, veel loop plezier met je setje
|
|
|
Shark
|
WittIe junge.....Gefeliciteerd! Tof een Rebeltje erbij. Krizze ik heb nog een Nash trapeze die mij te groot is maar als hij een beetje chubby zoals jou moet ie wel passen!
|
|
|
skyhigh as a
|
hahaha moest eeum een week inhalen wat er allemaal gepost is hiero Trieste bourel hier hahaha wie komt erbij da ik een nekhernia heb, krizze had een nephernia een tijd geleden, lijkt wel of ie er weer 1 heeft, want heeft iemand de laatste tijd nog geloei opt wotter gehoord?? ik nie wittie!!!!! gevelizivlapzteert
|
|
|
Mark04
|
Is Loog met ZW te doen? Voorspelling voor maandag ziet er goed uit.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Loog met ZW kan, maar niet ideaal. omdat de wind dan bij Friesland een stukje over land komt is het nogal vlagerig. en als ie toch net een beetje zuidelijker is dan voorspeld is het (licht) aflandig.
|
|
|
Mark04
|
Bedankt voor je reactie Lowietje, zijn er nog andere betere opties voor maandag?
|
|
|
wittie
|
Op Loog metZW is wel lekker vlak water!
|
|
|
Lude
|
Op t meer helemaal.. Wittie gefeliciteerd! Wat een cadeaus man! Komende 10 jaar krijg je niets meer zeker?
|
|
|
Gertjan
|
zw op loog wad geen probleem, lekker rustig altijd
|
|
|
lowietje
|
morgen nog iemand kiten? voor mirns staat de voorspelling op 13-20 knopen.... ff in de gaten houden dus. loog ook optie, rond 3 uur hoog geloof ik
|
|
|
KappuhH
|
Wil morgen wel ergens heen, maakt niet veel uit waarheen, als het maar waait. Iemand die me vanuit Groningen stad een lift kan aanbieden?
|
|
|
Mark04
|
Voorspelling is lekker toegenomen, morgen Mirns! 20-25 knopen in de voorspelling (windguru)
Kom niet over Groningen Hendrik, sorry.
|
|
|
lowietje
|
hendrik, je kan wel met mij mee rijden. en als er dan nog iemand mee wil kan dat ook, er is nog wel een derde plekje.
|
|
|
Mark04
|
Waar gaan jullie heen? Mirns of Workum?
|
|
|
|
Mark04
|
Top, zie jullie daar. Ben er rond 11:00.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Morgen middag nog mensen naar lauwersoog? he lude of rico ik heb een nieuwe telefoon, nummers zijn niet goed overgezet, als je gaat bel dan even kan na 15:00
|
|
|
|
martimor
|
morgen middagdienst, iemand nog in voor een vroege sessie zuidlaardermeer. ben er rond 10 uur. moet om 13.00 weer opruimen.
golfbaan is ook een optie
|
|
|
lowietje
|
vertrek morgen tegen 11 uur naar mirns met hendrik. mijn nr is 0619418019, iemand die nog mee wil rijden, even bellen, er is nog 1 plekje vrij
|
|
|