|
KiteOngoing
|
Je kunt daar de hele dag varen hoor... (moet je wel wat rekening houden met de stroming)
Workum met n zijn de rakjes zo klein, dan zou ik eerder naar korn gaan.
Vandaar dat ik wat liever korte rakjes vaar . Ik ken de stroming van de Eems maar al te goed. Was goed te doen op Workum. Hele middag met de 9 gevaren, na de bui was het lekker rustig op het water en trok de wind goed aan.
|
|
|
Yourie
|
mijn kite is in reparatie, scheurtje na een stall en ongelukkige landing...., hoor straks wanneer hij klaar is. Als hij klaar is wil ik wel mee, ik kan mensen en gear ophalen en terug brengen. Laat voor 12:00 weten of mijn kite klaar is en ik die kant op ga!
Duikboot
Nog geen nieuws over mijn kite zodra ik iets weet laat ik het meteen weten
wind lijkt om 15:00 in te kakken wij gaan zo die kant al op
|
|
|
DuikBoot
Geen avatar
|
mijn kite is in reparatie, scheurtje na een stall en ongelukkige landing...., hoor straks wanneer hij klaar is. Als hij klaar is wil ik wel mee, ik kan mensen en gear ophalen en terug brengen. Laat voor 12:00 weten of mijn kite klaar is en ik die kant op ga!
Duikboot
Nog geen nieuws over mijn kite zodra ik iets weet laat ik het meteen weten
wind lijkt om 15:00 in te kakken wij gaan zo die kant al op Yup, zie het ook, surfcenter was gesloten gisteren vandaar nog niets gehoord. Have fun out there, vanaf vrijdag ziet er ook goed uit....heul veul plezier dan maar
|
|
|
Steven
|
Wij gaan zo ook maar ff richting Workum.
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Hoog om 11 uur is wel wat vroeg trouwens haha ben je ook keer op tijd je bed uit
|
|
|
Steven
|
Vanavond nog kiters op Loog? Waait nu 14 om 26 kn, 22u hoog
|
|
|
lowietje
|
dacht dat zuid stond. morgenvroeg zuidwest en goede wind op loog, nog iemand die t gaat proberen?
|
|
|
keessie
|
Ik mik op vrijdag. Noord, goede wind, Workum. Maar ik rij met de studenten van Released!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He boys vakantie is over waar gaan we morgen heen met noord, XXXXXXXXXXXX
|
|
|
Steven
|
Morgen naar Workum, eindelijk weer fatsoenlijke wind!
|
|
|
Bladerunner
|
Morgenochtend nog mensen naar Loog, Muntje of X?
|
|
|
|
Benjooh
|
Morgen ook weer es @ Workum sinds een jaar of 2! :-)
|
|
|
|
keessie
|
Yup, zie het ook, surfcenter was gesloten gisteren vandaar nog niets gehoord. Have fun out there, vanaf vrijdag ziet er ook goed uit....heul veul plezier dan maar Hee duikboot, heb jij een Rebel 14 ter reparatie? Die is al klaar! Hij ligt alleen nog niet bij surfcenter. PB maar ff als je m wil kunnen gebruiken vrijdag. Lijkt mij alleen dat een kleiner maatje zinvoller is. gr Kees
|
|
|
Steven
|
Gezellig allemaal ja.
|
|
|
lowietje
|
Hee duikboot, heb jij een Rebel 14 ter reparatie? Die is al klaar! Hij ligt alleen nog niet bij surfcenter. PB maar ff als je m wil kunnen gebruiken vrijdag. Lijkt mij alleen dat een kleiner maatje zinvoller is.
gr Kees
4 tot 7 bft volgens het journaal
|
|
|
Wim uit Assen
|
Morgen, in de loop van de middag, op ZLM, z :$uidkant kijken.
|
|
|
piede
|
Ik ben rond een uur of 12 op spot X. Nog meer gegadigden?
Workum word pal Noord zo te zien. Dat is vlagerig, choppy en korte rakken varen dus elkaar in de weg zitten. Maar veel plezier!
|
|
|
Bladerunner
|
Ook rond 12.00 op X Edit: Wind draait van ZW naar NO met vlagen van 7 naar 27 knopen Ik ga wat anders doen.
|
|
|
martimor
|
was dik aan vanmorgen op x. eerst een uur in de bus van edo, en daarna er achter komen dat je pak thuis nog aan de lijn hangt...
|
|
|
Lude
|
Ed, waar was je? wat n wind (41knts gemeten toch martijn?) Pak vergeet je na vandaag nooit meer
|
|
|