Benjooh
|
't Was een heerlijk dagje Workum vandaag!
|
|
|
keessie
|
Ja vooral toen de zon erbij kwam!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He lude had nog een vergadering in Stavoren, ben daarna nog even naar workie geweest, was niet zo dik maar wel wel lekkerrrrrrrrrrrrrrr hoor, next time weer X boys..... mmmmmmmmpak vergetenkomt me bekend voor.........bummmerrrrrrrrr
|
|
|
Cityking
Geen avatar
|
Hallo, ik ben nieuw op het forum hier, heb me geintresseerd in het kiten zo als dat genoemt word. Ik kom ook uit groningen maar had een vraag, waar vliegeren jullie bij lauwersoog? Daar kan ik met de auto ook wel een keer heen dan. En misschien wat uitleg krijgen. Heb zelf een stuntvlieger (kite) van 220cm breed en 100cm hoog, en vliegt bij 2 tot 6 bft. Groeten, Tim
|
|
|
martimor
|
Hoek van de bant, parkeerplaats tussen het meer en het wad in. Wel gaan al het vloed is, 2 uur voor een na hoogwater zijn er vaak wel kiters Anders valt er niets te zien. Zuidlaardermeer wordt ook vaak gekite, is ook niet zo gek ver rijden. Oh ja, welkom
|
|
|
Lude
|
Jammer ed, maar als je toch al in stavoren bent zou ik idd niet naar x rijden
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He cityking, als je kiten leuk lijkt wel een cursus doen, niet zomaar voor jezelf beginnen, daarvoor zijn er al teveel ongelukken gebeurd
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
gaan er nog mensen naar de eemshaven? lijkt wel wind te staan zoals weer.nl nu aangeeft op meetpunt nieuw beerta
|
|
|
martimor
|
Was weer een lekker dagje op schier
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
hoezo stiekum naar schier, hoe lijkt het voor vrijdag, windfinder wil wind hebben
|
|
|
martimor
|
rico was daar al, dus even schier dagje schier. Vrijdag waarsch. naar x met de hele meut.
|
|
|
keessie
|
Ik ben vrijdag naar Workum in de middag! Auto helaas al vol
|
|
|
lowietje
|
loogje geeft beste wind voor morgen, west en 15.05 hoog water workum geeft bijna 5 knopen mindere wind en tegen 20.00 volledig weg heb voorkeur voor loogje, nog iemand die mee wil?
|
|
|
Bandit 7
Geen avatar
|
Aanwezig op L'oog!! Staat idd te weinig wind @Workum. Nog meer mensen naar L'oog?
|
|
|
|
leonmeijer
|
Hoe laat zijn er mensen op Lauwersoog?
|
|
|
leonmeijer
|
Wij komen ook naar Loog! Beste optie op dit moment.
|
|
|
lowietje
|
Aanwezig op L'oog!! Staat idd te weinig wind @Workum. Nog meer mensen naar L'oog?
ik ga wel, wil je samen rijden??
|
|
|
|
skyhigh as a
|
twas wel weer eeum lachuh dikke sjapm die beetje lopen te slaan met takkies op elkaar en stront onder je deurklink stoppen MOOI MAN!!! wind was mooi voor beetje uithaken en bungeln
|
|
|
martimor
|
Hahaha, die distels heb ik nog wel zien vliegen, maar ben dus op tijd weggegaan... Was dus een poepsessie (na het kiten) Was idd lekker spelewindje
|
|
|
AirtimeEddy
|
Wat een POEP sessie was dat weer WHHAHAHAHAHAHAH
|
|
|
skyhigh as a
|
zo eeum naar workie met martijn tjalling en tjarkie gon ook