lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
wat een dag op workie, weer heerlijk tegen de voorspellingen in. hele namiddag en avond met 7 m gevaren, superwindje, zonnetje en vlak water.
|
|
|
Lude
|
Zelfde op x, na 4 uur ging hij echt keihard aan!
Kwam zelfs nog een pinguin langs gezwommen!!
|
|
|
wittie
|
Da was een gewone vogel Lude. Laat je niet zo gek maken door Chris, die schele otter! De wind, ja die was wel kneiterhard!
|
|
|
KappuhH
|
Begreep van Edo dat het gisteren ook redelijk ondiep was
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
wat een dag op workie, weer heerlijk tegen de voorspellingen in. hele namiddag en avond met 7 m gevaren, superwindje, zonnetje en vlak water.
uuugh, ik had toch moeten gaan Wel vaker op Workum ja, dat het ineens een hele middag toch mooi weer is.
|
|
|
|
lowietje
|
uuugh, ik had toch moeten gaan Wel vaker op Workum ja, dat het ineens een hele middag toch mooi weer is. c'est la vie
|
|
|
Lude
|
Da was een gewone vogel Lude. Laat je niet zo gek maken door Chris, die schele otter! De wind, ja die was wel kneiterhard! Weetik ook wel Het was een zeekoet!
|
|
|
KappuhH
|
Je bent zelf een Zeekoe!
|
|
|
lowietje
|
maar gaan er nog mensen naar x of loogje vanavond? loog kan nog net denk ik met hoog water. staat momenteel 16-20 west. 20.40 uur hoog.
|
|
|
Matthijskite
|
He hallo,
Ik ben van plan samen met mijn vriendin dit weekend te gaan kiten op schiermonnikoog. Nou ben ik er nog nooit geweest. De wind is zaterdag en zondag zw a w. Is die richting te doen in de lagune? Daar heb ik tenminste over gehoord dat dat heel erg mooi moet zijn.
ik hoop op snel wat tips dan ga ik een plekje op de boot boeken
|
|
|
Bladerunner
|
Is goed te doen als je 's morgens of begin vd middag wilt. 10.50 hoog, kan kun je tot ongeveer 13.00 in de lagune spelen, daarna staat er weinig water in en kun je nog de zee op. Ben er zaterdag ook te vinden (en de rest vd week
|
|
|
Walt0r
|
morgen Workum, lekker dikke wind daarzo
|
|
|
keessie
|
Ahaa! Dan neem ik een deflate voor je mee!:-)
|
|
|
piede
|
Ahaa! Dan neem ik een appel voor je mee!
|
|
|
KappuhH
|
Ahaa! Dan neem ik een kiteloop voor je mee!
|
|
|
-MAARTEN-
|
Ahaa! Dan neem ik een auto voor vervoer voor je mee!
|
|
|
Benjooh
|
Morgen nog evt. iemand een plekje vrij voor een student?
|
|
|
Walt0r
|
Ahaa!
Ik kijk nu al uit naar de deflate, appel, kiteloop, vervoer en de dikke wind!
|
|
|
KappuhH
|
Morgen nog evt. iemand een plekje vrij voor een student? Kunt evt met mij heen rijden, terugweg ga ik naar mn ouders. Kan je dan wel op een station afzetten...
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Zijn er morgen nog kiters op het ZLM? Kan morgen maar paar uurtjes. Ben er zelf rond 12 uur.
|
|
|
AirtimeEddy
|
ahaa dan ga ik zo naar de tandarts om er een kies uit te laten rukken!!!!!
Veel plezier allemaal!
|
|
|
|
Bandit 7
Geen avatar
|
Morgenochtend nog mensen naar Lauwersoog? Hoogwater 10:46 uur
|
|
|