piede
|
Onderweg naar X!
|
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Morgen 15 knopen Oost. Nog mensen te porren voor een paar uurtjes op blauwe stad?
|
|
|
martimor
|
Mooie plaatjes Edo
|
|
|
nol
|
waar staan jullie normaal in blauwe stad? is de wind daar goed of erg vlagerig?
|
|
|
Peer
|
Hoi Nol, Bij oostelijke wind (of zuidoost) is het strandje nabij de Hoofdweg Midwolda de aangewezen plek. (Noord west hoek van het Blauwe water... De wind is uiteraard vlageriger dan aan op IJsselmeer, Wad of Noordzee. In mijn ervaring (2x daar) is de wind echter wel wat constanter dan op bijvoorbeeld het Zuidlaardermeer. Er staan in vergelijking met Zuidlaardermeer relatief weinig bomen rond de blauwe.
Actuele wind is nu trouwens 14 knopen.. niemand te verleiden? Moet het snel weten in verband met andere afspraken verschuiven.. Zou het jammer vinden weer een kitekans naar klote te laten gaan..
|
|
|
nol
|
ik wil vanmiddag wel naar blauwe stad
hoe laat ben je van plan om te gaan dan?
|
|
|
Peer
|
Ik ben net geweest.... De wind hield niet over. Ik had een 13 Waroo opstaan en kon af en toe maar moeilijk hoogte lopen met mien deur... (mako king).
|
|
|
skyhigh as a
|
hahah daar heb je weer zoon kite verlsoafde had nog wel effe een post verwacht over de dikke sessie op spotje x van gisteravond..... sjeeeeeeeesuzzzzzzz wat was da eeum weer een dikke sessie morgen vrij en geen wind... snap er niks van, ging er al helemaal van uit dak weer los ging
|
|
|
Lude
|
Ok dan maar:
Was echt super speeltuintje op x gisteravond! Eerste avond-sessie weer dit jaar!
Heb je al een naam voor je nieuwe move Rico? Frontroll dark-slide backroll of zoiets?
|
|
|
skyhigh as a
|
haha ja week ook zo nie beetje bungeln ja die slides van jullie zien er top uit man, da wordt nog wa dit kitejaar
|
|
|
Peer
|
En ik wist nergens van... feestje op spot X en niet uitgenodigd... snif
|
|
|
skyhigh as a
|
zijn we ook een stelletje stiekemerts he was ook onverwachts effe belletje en gaan. vergeet zowiezo vaak te posten door die aps van tegenwoordig dit weekend eeum ergens knaln, waar wind is
|
|
|
Peer
|
Ja stiekemerts dat zijn jullie! Maar het is jullie vergeven... Snap hoe het gaat... Wordt tijd dat Evan een functionaliteit in KH knutselt waardoor ik de WhatsAapp stream van de grunneger kiters kan meelezen... schijnt interessant leesvoer te zijn...
Hou me aanbevolen voor n zondagse sessie...
|
|
|
Walt0r
|
van het weekend op mirns
|
|
|
AirtimeEddy
|
ik ook op mirns ff de boel onveilig maken daar samen met Walt0rr0 Zaterdag en zondag!!!!
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen wind dan?? anders benk derbij
of blijven jullie daar pitten? ookn optie jaa
|
|
|
Walt0r
|
yup pitten, hebben antix meeting, bij koen in de tuin kamperen. wind morgen valt tegen, maar wel kans dat het nog gaat waaien. Zondag wel wind, en dan zijn we er al!
|
|
|
KiteOngoing
|
Wie heeft er goed raw HD film materiaal beschikbaar van kiters op locaties in de provincie Groningen. het gaat om de spots Lauwersoog, Spot X, Zuidlaardermeer, Schildmeer en Blauwe Stad. Graag even contact opnemen door middel van een PB.
|
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Marco hoe laat ga je heen? Wil nl ook wel even kijken of wind hard genoeg aan staat daar.
|
|
|
|