|
Yourie
|
Als er zondag nog iemand gaat kan ik dan meerijden?
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
LOL ... appen is zo incrowd.... en kent inderdaad geen bananen...
|
|
|
|
|
|
piede
|
Lekker rustig hier.
Eindelijk eens aan het werk zonder de verleiding van wind aan mn kop.
|
|
|
Peer
|
tsssss...hoe kun je daar het woord 'eindelijk' voorzetten.... Net alsof we heel de zomer dikke wind hebben gehad....
|
|
|
|
|
|
Walt0r
|
Els en ik gaan morgen naar Mirns, aangezien blauwe al vol zit met kitende rollades....
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik ga weer eens naar Blauwe Stad, Mirns is mij te vol. Die Rollades zijn toch gezelliger dan die Oosterburen die door je lijnen knallen. Rico, neem jij de frituurpan mee?
|
|
|
KiteOngoing
|
Ga straks ook Blauwtje kijken met Lammert... Ziet er goed uit... Nu 14 20 knts waarbij de wind nog steeds toe neemt. Eerst maar even een lekker broodje eten.
|
|
|
Peer
|
eerst nog ff dochter supporteren bij martenshoekloop.. Ik ben 14:45 pas op blauwe... helaas....
|
|
|
martimor
|
Dat was weer lekerrrrrr
|
|
|
-Albert-
Geen avatar
|
Heerlijk dagje!!! Misschien morgen nog eens dunnetjes over doen
|
|
|
piede
|
Ik ga morgen ook. Waar gaat een ieder heen? Misschien Kornwerd maar weer eens proberen.
|
|
|
Peer
|
Was inderdaad heerlijk dagje. Gelukkig heeft niet iedereen zo een aardige en zorgzame vrouw als Martimor... Dan hadden we alle dagen catering aan het water en werden we moddervet.....
|
|
|
leonmeijer
|
Kornwerderzand was top vandaag! Even lopen knallen achter de pier! Echt super vlak water! Heerlijk!
|
|
|
martimor
|
Was inderdaad heerlijk dagje. Gelukkig heeft niet iedereen zo een aardige en zorgzame vrouw als Martimor... Dan hadden we alle dagen catering aan het water en werden we moddervet.....
En het was niet eens een keuze, je moest eten. Anders kwam ze achter ons aan met de mattenklopper
|
|
|
|
martimor
|
Je was te snel weg, Lammert. Tegen 16.45 werd er een heerlijk knakworstje met gekookte eieren en kaas/tomaat/komkommer spiesjes Morgen present. En je kan nu weer reageren, je kan niet binnen 24h op jezelf reageren.
|
|
|