Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Wim en ik zijn waarschijnlijk iets eerder dan 13:00 daar... zeg 12:30..
|
|
|
Yourie
|
Gaat er morgen nog iemand ergens kite met wie ik mee kan rijden?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
gaat er morgen iemand kiten? zo ja waar? ik heb wel zin, voorkeur voor ijsselmeer. ik kan ook rijden.
|
|
|
|
Yourie
|
Morgen kan ik niet, zondag wel als ik met iemand mee kan rijden.
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
kitehigh gaat hard achteruit!!!!! als je 2 van zulke koppen op je homepage durft te zette
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vanmiddag iemand naar Zuidje of Blauwtje? tIs weer veel te lang geleden....
|
|
|
martimor
|
ja dus was weer een topdag. Eindelijk weer oost (maar goed dat niet iedereen op afd. groningen kijkt, want 1/2 nederland baalt natuurlijk met oost ) was wel fris, mijn tenen deden echt pijn...wel vaker last van, maar dit keer net even wat erger maar ach,lekkere loopjes gedraaid met mn nieuw kiteje dus laat de wind maar weer komen.
|
|
|
|
|
|
martimor
|
1e snowkite sessie van deze "winter" was weer top... Morgen wel last van de spiertjes denk ik
|
|
|
skyhigh as a
|
zooow da was een brak nachie, dat snowkiten is toch effe wat anders voor je spiertjes. jammer dak mot werken, maar probeer op tijd vrij te krijgen, op zn vroegst half4 en ik hoop op 3u
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ligt er ijs op Zuidje, of kan er dit weekend gekite worden?
|
|
|
skyhigh as a
|
ik ga eerst eeum kiekn op de homespot, alst niks is rij ik door naar zuidje eindelijk het water weer es op, zoon zin er in dak nu al naast mn bed sta
|
|
|
Wim uit Assen
|
Pff, zo vroeg ben ik niet in t weekend. Ik ga denk ik morgenmiddag: zonnetje erbij... Laat je horen hoe t was?
|
|
|
skyhigh as a
|
zuidlaardermeer en blauwe stad was dichtgevroren,dus nog effe achterthuis gevaren..
was leuk maar lafjes... wou vandaag wel weer eeum, maar de wind zet nie echt door.
|
|
|
|
martimor
|
Helemaal vrij Maar er is bijna net zoveel wind als ijs... Net genoeg om te kiten, terwijl de voorspelling 20 tot 30+ was
|
|
|
Wim uit Assen
|
Morgenmiddag nog mensen naar Zuidje?
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Was lekker op Zuidje. Zelfs af en toe zonnetje erbij! Helaas binnen 15 min mijn 11m totaal doormidden (doek van LE tot TE). Gelukkig genoeg wind voor 9m
|
|
|