|
haast - te - recht
|
wat een top spot die katwijkse kust. kiters , windsurfers alles door elkaar en top druk , dat het elk weekeind maar zo mag zijn .
|
|
|
Micky
|
Was inderdaad gezellig druk en een top dag!
|
|
|
|
semen
|
He droge kurk, oud zaat vergaat niet. Vandaag even overgeslagen, was redelijk brak van gisterenmiddag/avond..en de dames waren ook blij dat papa eens langs het hockeyveld stond. Morgen surfen in Peru, vrijdag weer hier..... Alles bon met je, en wanneer ga je nu eens mee naar Cape Town. Of moet je weer werken. we bellen, later
|
|
|
|
Micky
|
tot zondag , suf koppen En? topdaggie....
|
|
|
haast - te - recht
|
ja zeker en hard, was met de 7 (helaas alleen ) aan het knallen .
|
|
|
|
haast - te - recht
|
het lijkt er op dat we wo / do & vrijdag kunnen knallen Jeroen , maar jij zit meestal op de playa toch ?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
in de winter wel ja in de zomer gewoon bij Airtime Vrijdag kan ik er wel even tussenuit sneaken. Hopelijk is er dan wind...
|
|
|
Yoram
|
Vrijdag heb ik waarschijnlijk ook weer tijd, dan @Playa als er een beetje wind is . Kan niet wachten tot het leven in Zandvoort weer begint.
|
|
|
semen
|
He kurketrekker, hoe laat moet je woensdag werken. Ziet er goed uit. Donderdag en vrijdag ook beschikbaar.
|
|
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Wil morgen middag ook heel graag het water op. Maar heb nog niet eerder met 6/7 graden gekite. Kan ik alleen gaan of wie gaat mee naar Ter Heijde/Monster?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
niet alleen gaan, zeker niet als je het nog moet vragen (?) ilserem, heb er zin an!
|
|
|
|
haast - te - recht
|
11 uur lekker knallen en gewoon bij airtime, we staan er weer
|
|
|
|
Micky
|
iemand woensdag ochtend ergens bij Den Haag/Scheef oid? ca 9:30?
Hee Rudo, ik zag je vanochtend/middag de boulevard over steken na je sessie... Beetje moeite met het opstapje naar de boulevard?? He kurketrekker, hoe laat moet je woensdag werken. Ziet er goed uit. Donderdag en vrijdag ook beschikbaar. Had te laat door er wind was.... druk druk druk. Morgenochtend zou wel kunnen maar moet om 13.00 uur weer werken. Scheveningen gaat het dus worden... Kan ik ff douchen op kantoor en dan weer wijn in die glazen donderen...
|
|
|
Bluecupra
|
Vraagje, waar is het "Zwaantje"?
|
|
|
|
haast - te - recht
|