Micky
|
Hiero is ook prima, anders is dit topic helemaal dood ;P
Top!!! :-)
|
|
|
Yoram
|
Jack is goed Ik ga vandaag, alleen nog niet uit over de spot, Dam of ZM, nog even aan het twijfelen. Nog meer mensen die een sessie vandaag gaan boeken? Edit: skip toch, komt nu toch bokke weer/onweer over bij Den Haag, ga in de week wel.
|
|
|
perro
|
laatste tijd moeilijk om een juiste indruk te krijgen van het weer Yoram. Vandaag stond er volgens Windguru 25 knopen en een WNW wind.... Is er ergens een goede info te vinden zonder daar kosten voor te maken?
greetz,
jack
|
|
|
Yoram
|
Ik gebruik zelf vaak de WGpro (betaalde versie) icm Surfabc, windfinder, knmi (maritieme / luchtvaartbulletin) plus actuelewaterdata.nl, buienradar plus nog een rits Maar vandaag leek me niks, zie hieronder een screentje van het wind verloop, lijkt me een groot drama, dus op het laatst toch niet gegaan:
|
|
|
perro
|
Yoram, wat is de website dan? WGpro kan ik niet vinden via Google.
greetz,
jack
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Jullie hebben vanaf 13 uur een mooie sessie gemist op de ZM:) ging prima met de 9!
En inderdaad surfabc is prima! En voor realtime Actuele Waterdata of windzoeker.nl
|
|
|
perro
|
Lekker zeg! nou ja, ook weer iemand blij!
greetz,
jack
|
|
|
Yoram
|
Yoram, wat is de website dan? WGpro kan ik niet vinden via Google.
greetz,
jack
WGpro is nl.windguru.com maar dan de betaalde versie.
|
|
|
perro
|
Is het wat morgen op de ZM?
greetz,
jack
|
|
|
Yoram
|
Jack, screentje van de WGpro: Kans is wel groot dat ik morgen een uurtje ga (rond 12hr), maar weet het nog niet allemaal precies, ik heb de planning eigenlijk niet gedaan.
|
|
|
perro
|
Hee Yoram, ja dat is dan ook moeilijk voor mij om te gaan. Het ziet er aardig uit. Temperatuur valt ook nog mee...Alleen de regen....Misschien plenst het wel. Dan vind ik het niks! Mocht je meer weten dan hoor ik het wel. ik kan er binnen een uur zijn! Voel je niet verplicht! Er komen nog vele mooie dagen volgend jaar!
greetz,
jack
|
|
|
perro
|
Hee Yoram, ja dat is dan ook moeilijk voor mij om te gaan. Het ziet er aardig uit. Temperatuur valt nog mee...Alleen de regen....Misschien plenst het wel. Dan vind ik het niks! Mocht je meer weten dan hoor ik het wel. ik kan er binnen een uur zijn! Voel je niet verplicht! Er komen nog vele mooie dagen volgend jaar! greetz, jack
|
|
|
Yoram
|
Regen zit ik ook niet op te wachten, hopelijk morgen een zonnetje Ik probeer het je tijdig te laten weten, de planning hoe die nu is, is 1145hr @parking zm.
|
|
|
perro
|
Yoram, het ziet er niet best uit. Ik sla deze keer over voor de ZM. Ik hoop dat je dit nog leest voor dat je gaat!
greetz,
jack
|
|
|
Yoram
|
Jack, thanks voor je berichtje! Lees het nog op tijd, woon hooguit 20min van de spot af.
Ik ga nog wel een poging wagen. Zonnetje schijnt en 20kn nu, hopelijk blijft dat allemaal zo.
|
|
|
perro
|
Yoram, was het nog wat op de ZM vandaag?
|
|
|
Yoram
|
Omstandigheden waren opzich best te doen, zonnetje, wind heel even een dikke bui met echt dikke vlagen en daarna weer zon. Helaas knapte met bridle tijdens een jump toen ik de golven in wou duiken dus sessie was wat vroegtijdig afgelopen
|
|
|
Yoram
|
Jack, jij nog kerst verplichtingen, of ben je nog op de zm te vinden? Ik heb wat kunnen regelen om even er tussenuit te knijpen
|
|
|
perro
|
Ik heb wel kerst " verplichtingen". Goed dat je me even laat weten! Misschien woensdag? weet niet wat de windrichting is tegen die tijd.
greetz,
jack
|
|
|
perro
|
Yoram, kan jij zien of het woensdagmiddag WZW wordt? Kan jij woensdag?
greetz,
jack
|
|
|
|
Yoram
|
Yoram, kan jij zien of het woensdagmiddag WZW wordt? Kan jij woensdag?
greetz,
jack
Hoe ik het nu zie overwegend zzw, even zw en vanaf 16hr west. Als het zo blijft ben ik eigenlijk niet te vinden op de zm.
|
|
|
perro
|
Nee, ik ook niet omdat ik toch West nodig heb. Komt dan te laat om 16hr! Bedankt voor het meekijken Yoram! greetz, jack
|
|
|
perro
|
Wie gaat er wel naar de ZM op Woensdag?
greetz,
jack
|
|
|