perro
|
Oke, tussen 10.30 en 11 uur ben ik daar zonder tegenbericht. Wat voor maat kite? 7 of 9 meter?
jack
|
|
|
Bularoo
|
morgen ochtend half 11 op de parking van de zandmotor. 11 het water op. Ik met een 7. heb ik wel genoeg aan dan.
|
|
|
Yoram
|
@Jack, ik pak de 8m zou ze lekker beide meenemen! Ben er dus zelfde tijd als Joris, tenminste als die calimero zich weer is niet verslaapt hahaa
|
|
|
|
perro
|
Een maat laten liggen op het strand? gaat dat goed?
jack
|
|
|
perro
|
Yoram, ben jij er ook om 10.30 op de parking? of zie ik je op het strand?
greetz,
jack
|
|
|
Yoram
|
Gezellug, groepsknuffel!!! Houd aan dat wel elkaar wel op het strand zien! Wacht namelijk sowieso op Joris of hij op mij ahhaa Als je beide kites meeneemt, alles oppompen, dat doe ik tenminste!
|
|
|
Bularoo
|
ga ervanuit dat wij rond 12 uur wel op het water staan.... @Yoram, Wekker is dit keer goed gezet, komt allemaal wel goed
|
|
|
Yoram
|
@Yoram, Wekker is dit keer goed gezet, komt allemaal wel goed Haha ligt die nog niet te pitten hoor omg, gaat je nog biertje kosten en je een nieuwe naam opleveren ...... Zo nu ook snel maar naar bed, tot morgen allemaal
|
|
|
perro
|
lekker dagje ZM! Ik heb nog even op de gps gekeken:
41,42 knots op de ZM. iets meer dan 75 km/h met een afnemende en draaiende wind naar zw helaas.
Kan stukken sneller daar met westenwind (wnw?) en een iets grotere kite!
greetz,
jack
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
He Jack zag er af en toe wel dik uit dat speeden van je vanmiddag!!
Niet negatief bedoeld maar ben je dat niet snel zat op zo'n dag
|
|
|
perro
|
Nee nooit eigenlijk. Het is geweldig om zo vooruit getrokken te worden. Je versneld soms sneller dan een Porsche! Zeker ook fanatiek om je eigen tijd te verbeteren. Ook het gevaar speelt zeker mee, het geeft een adrenaline boost tijdens de run. De kans om voluit te crashen op laagwater bij die snelheden laat je niet ongemoeid. Er is ook een site voor speedkiters over de gehele wereld die (bijna) dagelijks hun GPS tijden toevoegen. http://www.gps-kitesurfing.com/Maar gerust, ik heb ook nog een "gewoon" kite board om te jumpen in de golven als er geen harde wind staat(kitehigh_kitesmiley) greetz, jack
|
|
|
perro
|
Gaat er nog iemand morgen rond 10.00 uur (zaterdag) naar de ZM? Of regent het te veel?
greetz,
jack
|
|
|
|
|
Micky
|
mooie tribune bij Airtime...
|
|
|
Yoram
|
Haha jullie worden ook weer wakker in dit topic? Zijn we allemaal te druk met kiten of wat?
|
|
|
perro
|
Voor mij was vaak de wind niet uit de goede richting op de ZM. Ben op zoek naar West of Noord west op de ZM met een knoop of 20/25/30.. De winter schilder moest ook aantreden deze winter.. greetz, jack
|
|
|
Yoram
|
Jack, die wind gaan we waarschijnlijk snel weer krijgen. Heb jij geen andere spots waar je terecht kunt om te speeden?
|
|
|
perro
|
Hee, Yoram! ja dat kan wel maar is minder gezellig en verder weg. Mirns en Oostvoorne en binnenkort denk ik ook bij de nieuwe maasvlakte en natuurlijk de superspot " de brace " in Oosterland. Maar ja dat is alleen te doen met een paar man en die ook van modder houden Het is daar natuurlijk gewoon op zee. Het meest veilige is nu de ZM. Hoop je daar gauw weer te zien. We houden wel contact! greetz, jack
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Helaas dit weekend niet kunnen kiten. Hopelijk volgend weekend mn nieuwe Naish 10m2 afstraffen
|
|
|
thakings
Geen avatar
|
He jongens, misschien enigszins offtopic, maar wel gerelateerd aan Leiden:
In de omgeving Leiden liggen veel plassen (Kagerplassen, Braassemermeer, Westeinderplassen, Langeraarsche plassen)
Weten iemand of daar gekite mag worden?
Ik werk daar in de buurt, zie veel watersport maar heb nog geen kiter kunnen spotten (misschien heeft dat dus een reden, haha)
Gr. Danny
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Zomaar een gok (ken de omgeving niet).
Geen (veilige) start en land mogelijkheid? Diep water? Geen obstakel vrije zone speciaal voor watersporters?
En wellicht veel bomen/bossages om de meren met als gevolg vlagerige wind....
|
|
|