Idefixe
|
de wind is al aan maar het is wel F*CKING koud............
|
|
|
Vinni
|
Ja volgens mij waait het echt top, alleen die regen ook!
|
|
|
|
Vinni
|
oke ik moet ook maar gewoon gaan denk ik. Maar ik twijfel nog steeds of ik niet ff wacht tot de middag.
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Lekker gevaren , beetje vlagerig, super ondiep en KOUD............... sessie nr 11 staat bijgeschreven.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Yep lekker gevaren met de 7m,idd Tom beetje vlagerig en ondiep en koud brrrrr maar we hebben het er al vaker overgehad als we in onze wetsuit hadden gestaan waren we het water niet opgegaan dus lang leve het droogpakkie
|
|
|
Nazar
|
hahahah lekker bezig!!!!
Ik zit nou te twijfelen of ik dinsdag met die 45/50 knopen met mijn 5.5m met 15graden in mijn wetsuit in tarifa moet gaan kiten?! DOen of niet doen?
ik weet dat t niet meer leuks is, maar ik moest t toch ff kwijt aangezien al die NOWIND verhalen
|
|
|
LF Ruud
|
@Nazar als ik het kon betalen had ik met je mee gegaan Wij(mirns locals) gunnen je het vanharte dat je gewoon 16 dagen lang 40+knopen op Tarifa mag hebben en dan mag je ook niet 1 dag voorbij laten gaan
|
|
|
Guus91
|
Wat een topsessie! Tom nog bedankt voor het lenen van die jas! Ik heb het eerlijk gezegd niet eens koud gehad!
|
|
|
KappuhH
|
Was lekker na 2 maanden weer even varen. Wind was prima, niet koud gehad. Alleen handen even.
|
|
|
Idefixe
|
Je was weer lekker bezig Guus !
|
|
|
Vinni
|
Ik had m'n 11 moeten pakken, stond net een tikje underpowerd met die 7 Volgende keer beter!
|
|
|
LF Ruud
|
@Guus ja je was weer lekker bezig man TOP, en je hield het lekker lang vol ondanks de KOU
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Toppie vandaag.heerlijk met de 7 gevaren.totaal niet koud gehad behalve de vinger toppen. en toch nog een man of 15 op het water.En dat met temperaturen van net boven nul.
|
|
|
KappuhH
|
Had achteraf misschien ook beter met de 9 gevaren maar de 7 was ook prima te doen. Alleen toen ik wegging had ik niet superveel power meer. Leuk is dat, na een topsessie allemaal achter de pc kruipen om te zeggen hoe geweldig de sessie was. Ga nu maar eens uitpakken Telde op een gegeven moment trouwens 15 kites. Dus het was wel al weer bizar druk
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Ja het was heerlijk. Lekker met de 8M wezen knallen. Wel erug koud aan de vingers maar verder met mn droogpakkie niet koud gehad zelfs zonder cap gevaren. Maar van mij mag het van af nu wel warmer worden. Kiten zonder schoentjes en handschoentjes gaat toch een stuk lekkerder
|
|
|
VincentC
|
Nou mij te koud denk ik, wou morgen gaan maar sla het over, heb op dit moment ook 0 materiaal.. Ga wel een paar uurtjes langer door vanavond om aan m'n beweging te komen
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Damn. Mooi om te horen mannen! Als t met Droogpak al koud was dan ben ik blij dat ik niet met m'n wetsuit daar stond. Wie is er morgen allemaal? Word het wat met de wind? Ik wil wel heel graag gaan. Ma ik wil er niet voor niks staan!
|
|
|
Idefixe
|
Hier ga ik dus echt niet voor rijden........
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik zou zeggen koop een Flyboard, is echt ideaal. Ik ga morgen gewoon lekker daarmee aan de gang hier in de uiterwaarde.
|
|
|
Undergrounder
|
Ben er morgen, mijn Rhino "vintage" 18 en lichtwindboardje moeten voldoende zijn
|
|
|