|
|
|
|
Straight edge
|
Vraagje is het te doen nu in Mirns met een 5/3 pak zonder kap .volgende week ben ik in Friesland vanaf donderdag
|
|
|
Idefixe
|
vandaag dan maar eens ff @ Mirns kijken dan ....
|
|
|
naja
|
Als het even mee zit kom ik voor een eerste sessie morgen ook even aan. Ben benieuwd hoe het ook weer gaat.
|
|
|
Yourie
|
Ik heb op mirns al vaak een kite in de boom zien hangen, maar vandaag was het een duitser die zich zelf op hing in de boom. Heel appart. Ik ben er nog niet over uit wat de boom beter versiert.
(De besten man was ongedeerd)
|
|
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Morgen Ajax kijken Ik ga voor maandag Mirns en dinsdag Workum, als de voorspellingen zo blijven.
|
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Vanochtend 2 uurtjes bijna overpowered aan de 9 gehangen. Zelfs het zonnetje er bij. Toen begon het te spoelen en werd het vlagerig en had ik er genoeg van. Nu alle zooi drogen en morgen maar weer naar Workum.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Wij waren vanaf een uur of half 1 aanwezig, was idd aardig aanpoten met de 9m. Al met al een lekkere sessie, maar had toch liever een 7tje gehad
|
|
|
|
Idefixe
|
morgen misschien..... ( ff kijken wat de woei doet) donderdag en vrijdag helaas werken.......Vandag doen we Mirns
|
|
|
Idefixe
|
alweer bijna 2 maanden geleden dat ik een fatsoenlijke sessie op Mirns heb kunnen varen. Ben benieuwd zaterdag........
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Vanmiddag moet lukken , denk ik zonder wind dacht het niet
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Toch echt een topdagje gehad op Mirns. 30+ graden, lauw water, en wind variërend van net aan met de 17+skim tot aardig dik gepowerd aan de 17 met twintip. Zelfs met alleen boardshort was het warm, en ook crashen hielp daarbij niets tot zeer weinig
|
|
|
Idefixe
|
vandaag op een gegeven moment meer kiters buiten de zone dan erin........... Wat een drama toestanden.....
|
|
|